کد خبر: 390094
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۵۴:۵۲
| |

با دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت؛

دستیاران ملزم به حضور در بخش‌های بیمارستانی شدند

بر اساس دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت، دستیاران و کارورزان به همراه اعضای هیات علمی بالینی ملزم به حضور در بخش‌های بیمارستانی شدند.

دستیاران ملزم به حضور در بخش‌های بیمارستانی شدند
کد خبر: 390094
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۰:۵۴:۵۲

اعتمادآنلاین| علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت، در نامه‌ای خطاب به معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تاکید کرد؛ دانشگاه‌ها بسته به وضعیت، شرایط و اولویت مراکز، حتی الامکان کلاس های تئوری را به صورت مجازی برگزار کنند.

در این نامه آمده است: دستیاران و کارورزان به همراه اعضای هیات علمی بالینی باید طبق برنامه تعیین شده توسط دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی در بخش ها حضور داشته باشند و برنامه ریزی و نظارت بر این امر برعهده ی معاونین آموزشی است.

همچنین در صورت نیاز، امکان حضور دانشجویان به ویژه تحصیلات تکمیلی برای انجام امور آزمایشگاهی مهیا باشد تا مشکلی در انجام امور پایان نامه نداشته باشند و در صورت درخواست دانشجویان و اساتید راهنما امکان برگزاری جلسات دفاع از پابان نامه به صورت مجازی فراهم شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرده است درصورتی که در شرایط فعلی دانشجویان در اثر تاخیر در برگزاری جلسه دفاع با مشکل سنوات مواجه شدند، نهایت همکاری برای حل این مشکل به عمل آید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها