روح‌الله خوشبخت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز تاکید کرد:

ضدعفونی کردن معابر شهری خطری برای مردم و محیط زیست ندارد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز اظهار کرد: محلول‌هایی که برای ضدعفونی معابر شهری این کلانشهر استفاده می‌شود، هیچ خطری برای مردم  و محیط زیست ندارد.

ضدعفونی کردن معابر شهری خطری برای مردم و محیط زیست ندارد
کد خبر: 390112
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۱:۱۱:۳۲

اعتمادآنلاین| روح‌الله خوشبخت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، دوشنبه 12 اسفند در جمع خبرنگاران افزود: براساس دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از محلول‌های آب ژاول یک دهم درصد در ضدعفونی‌ها استفاده می‌شود.

او با بیان اینکه کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی در زمان ضدعفونی معابر حضور دارند، عنوان کرد: ضدعفونی از طریق مه‌پاش‌های حرارتی که روش نوینی در دنیاست و روش‌های متدوال سمپاشی‌های معمولی انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه اولویت نخست در ضدعفونی را به معابر اصلی که سطح تماس شهروندان با آن بیشتر است مانند ایستگاه‌های اتوبوس، نرده‌های ترافیکی، نیمکت‌ها و سطل‌های زباله قرار داده‌ایم، گفت: قبل از گندزایی، شست و شوی معابر اصلی به ویژه میدان نمازی تا پل کابلی ولیعصر انجام شد.

خوشبخت با تاکید بر اینکه ماندگاری مواد ضدعفونی تنها چند دقیقه است و پس از آن تردد امکان پذیر است، اظهار کرد: به میزان کافی مواد ضدعفونی برای معابر اصلی و فرعی تامین شده و همه ماشین آلات نیز آماده هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها