کد خبر: 390156
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

غلامحسین کرباسچی، دبیر کل کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

کشور شرایط شکننده‌ای دارد/ به آرامش و انسجام نیاز داریم

غلامحسین کرباسچی گفت‌: چهره‌های شناخته‌شده تندرو مجلس آینده از همین حالا تقابل را زمزمه می‌کنند که این خطرناک است، چرا که کشور شرایط شکننده‌ای دارد. به همین دلیل بیش از هر زمان دیگری در فضای داخلی به آرامش و البته انسجام نیاز داریم.

کشور شرایط شکننده‌ای دارد/ به آرامش و انسجام نیاز داریم
کد خبر: 390156
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین کرباسچی، دبیر کل کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: نگرانی‌ها از رویارویی احتمالی مجلس یازدهم با دولت در شرایطی است که از همه منتخبان شناخت کافی وجود ندارد و به همین دلیل نمی‌توان درباره رویکرد مجلس یازدهم در قبال دولت قضاوتی صحیح داشت.

وی افزود: اما چهره‌های شناخته‌شده مجلس آینده از همین حالا تقابل را زمزمه می‌کنند که این خطرناک است چرا که کشور شرایط شکننده‌ای دارد و به همین دلیل بیش از هر زمان دیگری در فضای داخلی به آرامش و البته انسجام نیاز داریم (بیشتر بخوانیم) .

همه باید در وضعیت فعلی به فکر همکاری و تعامل باشند

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه درباره «واکنش لازم» دولت در مواجهه با مجلس یازدهم گفت: دولت باید متناسب با نوع فعالیت مجلسی‌ها واکنش لازم را از خود نشان دهد. البته تاکید می‌کنم که همه باید در وضعیت فعلی به فکر همکاری و تعامل باشند و با رویکردی تقابلی وضع را از این بدتر نکنند (بیشتر بخوانیم) .

دولت باید متناسب با نوع فعالیت مجلسی‌ها واکنش لازم را از خود نشان دهد. البته تاکید می‌کنم که همه باید در وضعیت فعلی به فکر همکاری و تعامل باشند و با رویکردی تقابلی وضع را از این بدتر نکنند

باید ببینیم کرونا چه شرایطی به وجود می‌آورد

غلامحسین کرباسچی تاکید کرد:‌ امیدوارم با توجه به شرایط حال حاضر کشور،اتفاقات به سمتی نرود که هر کسی بر اساس سلیقه و نظر خودش کار کند و کاری به شرایط کشور موجود نداشته باشد. البته قبل از هر کاری، باید ببینیم کرونا چه شرایطی به وجود می‌آورد تا بعد برای مسائل مختلف برنامه‌ریزی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها