سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

فقط احمق‌ها می‌توانند ضریح را لیس بزنند/ مقدسات جای خودش و نظافت هم جای خودش را دارد/ متاسفانه خشک‌مقدس‌ها آن‌طور که لازم است تذکر و اخطار نمی‌گیرند

سید رضا اکرمی گفت: خشک‌مقدس‌ها همیشه به دین ضربه می‌‌زنند و متاسفانه آن‌طور که لازم است تذکر و اخطار هم نمی‌‌گیرند و همین عاملی برای تداوم عمل ضرررسان‌شان می‌شود.

فقط احمق‌ها می‌توانند ضریح را لیس بزنند/ مقدسات جای خودش و نظافت هم جای خودش را دارد/ متاسفانه خشک‌مقدس‌ها آن‌طور که لازم است تذکر و اخطار نمی‌گیرند
کد خبر: 390163
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: سال 98 به بدترین شکل ممکن رو به پایان است. چنانچه اسفندماه یک کانون امتحان، آزمایش، آموزش و انتخاب ویژه است تا همه بدانیم چطور به کرونا واکنش نشان دهیم. نکته روشن این است که انسان در هر شرایطی باید شایستگی و بایستگی خودش را به خوبی نشان دهد.

سال 98 به بدترین شکل ممکن رو به پایان است. چنانچه اسفندماه یک کانون امتحان، آزمایش، آموزش و انتخاب ویژه است تا همه بدانیم چطور به کرونا واکنش نشان دهیم.

از افراط و تفریط به طور جدی پرهیز کنیم

این چهره حوزوی در ادامه سخنانش گفت: به طور کلی باید از افراط و تفریط جداً پرهیز کنیم. دوری از افراط و تفریط یعنی اینکه مقدسات جای خودش را دارد، نظافت هم جای خودش را و بهداشت و قانون هم باید حتماً رعایت شود. حرم همه ائمه معصومین جایگاهی باارزش و بسیار محترم است، اما اینکه در زیارت به لیسیدن ضریح اقدام کنیم،‌ کاری من‌درآوردی است که فقط از یک خشک‌مقدس‌ احمق برمی‌آید (بیشتر بخوانیم) .

به طور کلی باید از افراط و تفریط جداً پرهیز کنیم. دوری از افراط و تفریط یعنی اینکه مقدسات جای خودش را دارد، نظافت هم جای خودش را و بهداشت و قانون هم باید حتماً رعایت شود.

انسان به امام یا امامزاده احترام می‌گذارد

اکرمی افزود: انسان به امام یا امامزاده احترام می‌گذارد و از ایشان طلب کمک می‌کند. اما اینکه برای نشان دادن ارادت، بهداشت زیر پا گذاشته شود بار دیگر می‌گویم، فقط یک احمق می‌‌تواند وقتی توصیه می‌شود از یکدیگر یک متر فاصله بگیریم، برود و ضریح را لیس بزند (بیشتر بخوانیم) .

فقط یک احمق می‌‌تواند وقتی توصیه می‌شود از یکدیگر یک متر فاصله بگیریم، برود و ضریح را لیس بزند.

او اضافه کرد:‌ فیلم‌های چنین صحنه‌هایی در جهان پخش می‌شود و آنها با این کارها دین را قضاوت می‌کنند که همین نشان می‌دهد،‌ این قبیل کارها چقدر بد و کریه هستند.

خشک‌مقدس‌ها همیشه به دین ضربه می‌زنند

سید رضا اکرمی در پایان صحبت‌هایش گفت‌: خشک‌مقدس‌ها همیشه به دین ضربه می‌زنند و متاسفانه آن‌طور که لازم است تذکر و اخطار هم نمی‌گیرند و همین عاملی برای تداوم عمل ضرررسان‌شان می‌شود (بیشتر بخوانیم) .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها