کد خبر: 390184
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از گیشه آخر هفته سینماهای دنیا گزارش می‌دهد:

«مرد نامرئی» صدرنشین گیشه شد/ 2 فیلم هفته اولی در بین پرفروش‌ها/ «پسران بد برای زندگی» باز هم در جایگاه پنجم

در رقابت تنگاتنگ «سونیک خارپشت» با فیلم تازه اکران‌شده «مرد نامرئی»، سونیک جایگاه هفته پیش خود در صدر جدول را از دست داد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

«مرد نامرئی» صدرنشین گیشه شد/ 2 فیلم هفته اولی در بین پرفروش‌ها/ «پسران بد برای زندگی» باز هم در جایگاه پنجم
کد خبر: 390184
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تبسم کشاورز- در این آخر هفته و طی روزهای 28 فوریه تا اول مارس (هشت تا 12 اسفند) سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که از بین آنها 2 فیلم سینمایی «مرد نامرئی» و «انیمیشن آکادمی قهرمان من» توانستند به جمع پرفروش‌ها راه یابند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از Box Office Mojo، در رقابت تنگاتنگ «سونیک خارپشت» با فیلم تازه اکران‌شده «مرد نامرئی»، که اقتباس از رمانی به همین نام است، سونیک خارپشت جایگاه هفته پیش خود در صدر جدول را از دست داد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

در ادامه، گزارش اعتمادآنلاین را از باکس‌آفیس سینمای آمریکا و جهان می‌خوانید.

مرد نامرئی

فیلم سینمایی «مرد نامرئی» (The Invisible Man) به کارگردانی لی ونل در اولین هفته اکران خود در 3610 سالن نمایش به فروش 29 میلیون دلاری دست پیدا کرد و صدرنشین گیشه شد.

مرد نامرئی اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی محصول سال 1937 به کارگردانی جیمز ویل است.

کل فروش مرد نامرئی اکنون در گیشه جهانی به بیش از 49 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم که محصول کمپانی یونیورسال پیکچرز است و در ژانر ترسناک و علمی‌تخیلی ساخته شده زندگی نامزد سسیلیا کاس را بازگو می‌کند که دست به خودکشی می‌زند؛ سسیلیا تصمیم می‌گیرد خاطراتش را به فراموشی بسپارد و یک زندگی جدید برای خود بسازد، اما خیلی زود طی اتفاقی به مرگ نامزدش شک می‌کند.

الیزابت ماس، الیور جکسون کوهن و آلدیس هاج در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

مرد نامرئی

سونیک خارپشت

انیمیشن «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) به کارگردانی جفری فاولر طی سومین هفته اکران خود در 4177 سالن نمایش با فروش بیش از 16 میلیون دلار در رتبه دوم باکس‌آفیس قرار گرفت.

کل فروش انیمیشن سونیک خارپشت در آمریکای شمالی بیش از 128 میلیون دلار بوده و فروش این فیلم اکنون در گیشه جهانی به بیش از 265 میلیون دلار رسیده است.

این انیمیشن که محصول جدید کمپانی پارامونت پیکچرز است و در ژانر علمی‌تخیلی تولید شده زندگی خارپشتی فرازمینی را روایت می‌کند که با سرعت مافوق صوت به زمین آمده و در این میان با پلیسی به نام تام آشنا می‌شود و تام کمک می‌کند تا دکتر رباتنیک به قدرت او دست پیدا نکند.

جیم کری، بن شوارتز و جیمز مارسدن در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

سونیک خارپشت

آوای وحش

فیلم سینمایی «آوای وحش» (The Call of the Wild) به کارگردانی کریس سندر در هفته دوم اکران خود در 3865 سالن نمایش، با فروش بیش از 13 میلیون دلار رتبه سوم باکس‌آفیس را به دست آورد.

این فیلم که جدیدترین اقتباس از کتاب به‌یادماندنی جک لندن قلمداد می‌شود در آمریکای شمالی بیش از 45 میلیون دلار و در گیشه جهانی بیش از 79 میلیون دلار فروش رفته است.

آوای وحش که محصول کمپانی فاکس قرن بیستم و در ژانر ماجراجویی است داستان زندگی یک سگ سورتمه‌ای در آلاسکا را بازگو می‌کند، و طولی نمی‌کشد که او متوجه می‌شود باید برای زنده ماندن بجنگد.

هریسون فورد، دن استیونز، عمر سی و کارن گیلان بازیگران این فیلم هستند.

آوای وحش

آکادمی قهرمان من: قهرمانان برخیزند

انیمیشن «آکادمی قهرمان من: قهرمانان برخیزند» (My Hero Academia: Heroes Rising) به کارگردانی کنجی ناگاساکی در اولین هفته اکران خود در 1260 سالن نمایش با فروشی بیش از پنج میلیون دلار در جایگاه چهارم جدول نشست.

کل فروش این انیمه در آمریکای شمالی بیش از پنج میلیون دلار بوده و فروش این فیلم اکنون در گیشه جهانی به بیش از 23 میلیون دلار رسیده است.

این انیمیشن که محصول کمپانی فانیمیشن اینترتیمنت است داستان گروهی از جوانان را روایت می‌کند که می‌خواهند به ابرقهرمانان حرفه‌ای بدل شوند و در دنیایی پر از افراد توانا که quirks نام دارند، برای تحقق این میل و خواسته خود می‌جنگند.

آکادمی قهرمان من: قهرمانان برخیزند

پسران بد برای زندگی

فیلم سینمایی «پسران بد برای زندگی» (Bad Boys for Life) به کارگردانی مشترک عادل ال‌اربی و بلال فلاح در هفتمین هفته اکران خود در 2708 سالن نمایش با فروشی بیش از چهار میلیون دلار باز هم در رتبه پنجم باکس‌آفیس این هفته قرار گرفت.

کل فروش این فیلم در آمریکای شمالی به بیش از 197 میلیون دلار و فروش آن در گیشه جهانی به بیش از 405 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم که محصول کمپانی سونی پیکچرز بوده و در ژانر اکشن کمدی ساخته شده روایتگر ماجراهای مایک و مارکوس است که بعد از سال‌ها به خاطر وقوع قتل‌هایی که مربوط به یکی از پرونده‌های قدیمی است دوباره مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند.

ویل اسمیت، مارتین لارنس و ونسا هاجنز در این فیلم بازی می‌کنند.

پسران بد برای زندگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها