کد خبر: 390243
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۳:۴۹:۴۲
| |

اردوغان: به آتش‌بس ادلب امیدوارم!

رئیس‌جمهوری ترکیه که در دفاع از گروه‌های مسلح تروریستی با ارتش سوریه درگیر شده، ابراز امیدواری کرد در دیدار با همتای روس، مسئله ادلب را حل و فصل کند.

اردوغان: به آتش‌بس ادلب امیدوارم!
کد خبر: 390243
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۳:۴۹:۴۲

اعتمادآنلاین| «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه ابراز امیدواری کرد در دیدار با ولادیمیر پوتین همتای روس، به حصول آتش‌بس درخصوص ادلب سوریه دست یابد.

پیشتر دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرده بود که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری این کشور در تاریخ 5 مارس (15 اسفند) به روسیه سفر خواهد کرد.

او در بخشی از اظهارات خود مدعی شد ترکیه به دنبال فعال کردن تمام کانال‌های دیپلماتیک است تا روند خونریزی‌ها در سوریه را متوقف کند!

رئیس‌جمهوری ترکیه مدعی شد: ارتش ترکیه با کسانی که نیروهای ما را در سوریه هدف قرار می‌دهند؛ مقابله کرده و اجازه نمی‌دهد کسانی که می‌خواهند ترکیه را با سازمان‌های تروریستی و توطئه‌های اقتصادی محاصره کنند؛ به اهدافشان برسند.

او مدعی شد: به ازای هر کشته، دهها نیروی ارتش سوریه را از پای درمی‌آوریم.

اردوغان در حالی خود را به روسیه دعوت کرده تا برای حمایت از تروریست‌ها در برابر عملیات ارتش سوریه به مسکو فشار بیاورد که پیشتر مقامات کاخ کرملین ادعاهای آنکارا مبنی بر سفر پوتین به استانبول و دیدار با رئیس‌جمهور ترکیه در تاریخ پنجم مارس را قاطعانه رد کرده بودند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها