کد خبر: 390308
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۵:۲۴:۴۷
| |

حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

قوه قضاییه با کاسبان کرونا برخورد کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قوه قضاییه باید به وظیفه خود در برابر کاسبان کرونا عمل کند گفت: در شرایطی که مردم برای پیشگیری از کرونا در داخل منزلشان زندانی هستند، عده‌ای با سوء استفاده از این شرایط به دنبال کسب منافع هستند.

قوه قضاییه با کاسبان کرونا برخورد کند
کد خبر: 390308
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۵:۲۴:۴۷

اعتمادآنلاین| حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: مشکلی در ایران تحت عنوان کاسبان مصیبت‌های مردم وجود دارد که با بروز هر مصیبت و مشکلی منافعی به دست آورند نمونه عینی آن را در کاسبان تحریم دیدیم. امروز هم با کاسبان کرونا مواجهه‌ایم که لازم است قوه قضاییه به وظیفه خود در برابر آنها عمل کنند.

فلاحت پیشه با یادآوری تعطیلی جلسات علنی مجلس برای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: مجلس تنها جایی بود که برخی از نمایندگان با دادن تذکر دست این کاسبان را رو می‌کردند؛ اکنون که مجلس تعطیل است می‌طلبد قوه قضاییه با تمام قوا به میدان آمده و جلوی کسانی که از مصیبت‌های مردم منفعت به دست می‌آورند را بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مردم در جامعه اطلاعاتی امروز از همه چیز آگاهی دارند گفت: گرانی اجناس و حتی نایاب شدن آن چه توجیهی دارد؟ باید قوه قضاییه این افراد را محاکمه کند. اقلامی که در دنیا برای جلوگیری از کرونا رایگان می‌دهند را داروخانه‌ها می‌گویند ندارند یا این که به قیمت‌های گزاف می‌فروشند.

وی با بیان این که قوه قضاییه و دولت اطلاعات کافی از همه خرده فروشان و کاسبان و حتی دلالان دارند گفت: مردم به دلیل کرونا در منزلشان محاصره و حتی زندانی شدند؛ آن وقت این افراد از شرایط برای کسب منفعت سوء استفاده می‌کنند. دولت، سازمان تعزیرات و به ویژه قوه قضاییه به راحتی می‌تواند با آن ها برخورد کنند.

فلاحت پیشه در پایان گفت: امروز پزشکان و پرستاران از جان خود گذشته و در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، اما عده‌ای فقط به فکر منفعت خود می‌باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها