فیلم جدید «هریسون فورد» 50 میلیون دلار ضرر کرد

فیلم سینمایی «آوای وحش» با نقش آفرینی هریسون فورد در گیشه، فروش خوبی را رقم نزده و در آستانه ضرر 50 میلیون دلاری است.

فیلم جدید «هریسون فورد» 50 میلیون دلار ضرر کرد
کد خبر: 390328
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۵:۵۰:۱۲

اعتمادآنلاین| فیلم ماجراجویانه «آوای وحش» با نقش آفرینی هریسون فورد شکست جدیدی را برای کمپانی قرن بیستم، خریداری شده توسط دیزنی شکل می‌دهد.

این فیلم که بر اساس یک رمان پرفروش به قلم جک لندن ساخته شده، پس از گذشت دو هفته از آغاز اکرانش، در گیشه آمریکای شمالی 45 میلیون دلار فروخته و مجموع فروش جهانی آن نیز تنها 80 میلیون دلار است. این نتیجه‌ای نیست که برای این فیلم سینمایی در نظر گرفته شده بود چرا که بودجه زیادی برای آن صرف شده است. این فیلم هزینه‌ای 125 میلیون دلاری داشته و این بدان معناست که باید در حدود 250 تا 275 میلیون دلار درآمد کسب کند تا حداقل به بازگشت بودجه اش امیدوار باشد.

اما با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته «آوای وحش» مبلغی در حدود 50 میلیون دلار ضرر خواهد داد. کمپانی تی اس جی که حامی مالی فیلم بوده است، به همراه دیزنی این خسارت را متحمل می‌شوند. کمپانی دیزنی سال گذشته با فیلم‌های میلیون دلاری خود از جمله «انتقام جویان:پایان بازی»، «شیرشاه» «کاپیتان مارول» موفق بود.

از زمانی که رسما دیزنی، سال گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم را با خود ادغام کرد این چندین پروژه به شکست مواجه شدند. از جمله فیلم سینمایی «ققنوس تاریک» نسخه فرعی مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» که 200 میلیون دلار هزینه داشت و تنها 250 میلیون دلار فروخت. فیلم‌های سینمایی «زیر آب»، «استویر» و «جاسوسان نامحسوس» دیگر سینمایی‌های ناامید کننده بودند.

فیلم سینمایی «ندای وحش» نیز که نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرده هفته گذشته با 24.8 میلیون دلار کار خود را آغاز کرده بود که فراتر از انتظار‌ها بود. بررسی کننده‌های گیشه معتقد هستند بیشتر فروش فیلم به دلیل حضور هریسون فورد در یک فیلم سینمایی مهم بعد از سال‌ها بوده است.

این فیلم سینمایی توسط مایکل گرین (نویسنده لوگان و بلید رانر 2049) نوشته شده و کریس سندرز نیز کارگردان آن است.

این فیلم روایتگر مردی است که با سگی به نام باک ماجراجویی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها