کد خبر: 390372
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۷:۴۷:۰۰
| |

ادامه پافشاری فیفا بر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال/ مستندات جدید ارائه می‌شود

فدراسیون جهانی فوتبال با پافشاری روی مواضع خود، خواهان تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال تا زمان اصلاح اساس‌نامه این فدراسیون است.

ادامه پافشاری فیفا بر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال/ مستندات جدید ارائه می‌شود
کد خبر: 390372
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۷:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| فیفا در جدیدترین نامه ارسال شده به فدراسیون فوتبال ایران، بر مواضع قبلی خود تایید و اعلام کرد که این فدراسیون تا زمان اصلاح موارد ذکر شده در نامه قبلی باید انتخابات با به تعویق بیاندازد.

در نامه‌ای که امروز از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در واکنش به ارائه مستندات از سوی فدراسیون فوتبال ارسال شده، فیفا این موارد را کافی ندانست و از مسئولان این فدراسیون خواست مقدمات بازنگری و اصلاح در اساس‌نامه را فراهم کنند و پس از تایید و انجام مراحل اداری، انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود.

مستندات جدید ارائه می‌شود

فدراسیون فوتبال چند روز قبل در واکنش به نامه نخست فیفا، مستندات لازم مبنی بر تایید اساس نامه کنونی را برای این نهاد ارسال کرده بود که از سوی فیفا رد شد اما در تازه‌ترین اقدام، فدراسیون فوتبال مستندات جدیدی را برای جلوگیری از لغو انتخابات به فیفا ارسال خواهد کرد.

پس از فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات طی هفته‌های گذشته و نام نویسی و بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال، فیفا پنجم اسفند در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواستار لغو و موکول شدن انتخابات این فدراسیون به زمان دیگری شد.

در نامه فیفا برای لغو انتخابات فدراسیون فوتبال به علت آنچه "ایرادات اساس‌نامه‌ای فدراسیون فوتبال و آیین نامه‌ای مربوط به انتخابات" نامیده شده است، فیفا ایرادهایی را به نبود آیین‌نامه انتخابات، کمیته استیناف و کمیته انتخابات وارد کرده است.

ایرادهای فیفا به اساس‌نامه و آیین‌نامه انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی است که اسناد و مدارک موجود و همین‌طور اساس‌نامه فدراسیون فوتبال به طور آشکار و واضح تمام موارد مطرح شده از سوی فیفا را تعیین تکلیف کرده و مشکلی از بابت ایرادهای فیفا وجود ندارد.

طبق اعلام هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، انتخابات این فدراسیون 25 اسفند در تهران برگزار می‌شود اما به علت نامه نگاری‌های اخیر فیفا، هنوز اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده اعلام نشده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها