در فدراسیون والیبال هیچکس پاسخگو نیست

در حالی که انتظار می‌رود مسئولان فدراسیون والیبال به عنوان متولیان یک رشته پر طرفدار پاسخگوی اهالی رسانه و جامعه باشند، سکوت معناداری همه ارکان این فدراسیون را در برگرفته است.

در فدراسیون والیبال هیچکس پاسخگو نیست
کد خبر: 390373
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۷:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مسلما این روزها یکی از بی‌سر و صداترین فدراسیون‌های ورزشی کشور فدراسیون والیبال تحت ریاست محمدرضا داورزنی است و کمتر مسئولی از این فدراسیون را می‌توان نام برد که درباره اتفاقات رخ داده طی چند وقت اخیر در والیبال کشور، اطلاع رسانی کرده و نقطه نظرات خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داده باشد.

پرهیز از مصاحبه با رسانه‌ها و تلاش برای به حداقل رساندن تعامل با خبرنگاران تخصصی این حوزه در تضاد آشکار با دوره قبلی مدیریت داورزنی در فدراسیون والیبال است.

حضور بازنشسته‌ها در ارکان مختلف، معطل ماندن پستهای مختلف مثل سازمان ساحلی، دبیری و نایب رئیسی که همچنان با سرپرست اداره می‌شوند یا مسئول ندارند، اتخاذ تصمیمهایی بدون خرد جمعی نظیر تعطیلی لیگ قبل از انتخابی المپیک و عدم شفافیت برنامه‌های تیم ملی عملا فضای رسانه‌ای این رشته را تحت الشعاع قرار داده است.

گویا استراتژی فعلی تیم رسانه‌ای این فدراسیون تلاش برای کاهش اصطکاک با خبرنگاران و فرار از هرگونه پاسخگویی به افکار عمومی است؛ رویکردی که بیشترین ضربه را به این ورزش پرمخاطب زده و عملا دست والیبال را از درآمدهای حوزه اسپانسرینگ و باشگاه مخاطبان نیز کوتاه کرده است. زیرا به تدریج والیبال فضای خود را در رسانه‌های پرمخاطب کشور از دست داده و اخبار آن به درستی پوشش داده نمی‌شود.

در همین راستا یکی از اصلی‌ترین مسائل بحث طلب قبلی فدراسیون والیبال از اسپانسرها است که داورزنی در انتخابات فدراسیون هم به آن اشاره کرده بود، اما اکنون در کنار چندین مورد دیگری که رسانه‌ها منتظر جواب او هستند، همچنان سیاست سکوت را پیش گرفته و سایر مسئولان فدراسیون هم به نظر می‌رسد در اقدامی هماهنگ شده، از اظهار نظر در مورد آن‌ها خودداری می‌کنند.

سایت روابط عمومی فدراسیون نیز تنها به انتشار اخبار گزینشی این رشته اکتفا می‌کند. برای مثال اخبار مربوط به دیپلماتهای والیبال ایران نظیر محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال این روزها در لیست سیاه فدراسیون داورزنی قرار دارد و حتی خبرهای حضور او در مجامع بین‌المللی به عنوان عضو کمیته مربیان AVC، از طریق روابط عمومی فدراسیون والیبال مخابره نمی‌شود.

البته این مسائل تنها دو مورد از چندین رخداد دیگری است که فدراسیون والیبال از پاسخگویی در مورد آنها مقابل اهالی رسانه خودداری کرده‌ و به صورت ‌چراغ خاموش پیش می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها