چهارمحالی، مدیرمجتمع ندامتگاه تهران بزرگ:

تعدادی از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ مشمول آزادی مشروط شدند

مدیرمجتمع ندامتگاه تهران بزرگ گفت: با اقدامات واحد قضایی و تلاش‌های مددکاران مجتمع، پس از بررسی درخواست آزادی مشروط کلیه مددجویان، 1440 درخواست که واجد شرایط استفاده از آزادی مشروط بود به مراجع قضایی ذی‌صلاح جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

تعدادی از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ مشمول آزادی مشروط شدند
کد خبر: 390442
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۹:۳۷:۴۶

اعتمادآنلاین| چهارمحالی، مدیرمجتمع ندامتگاه تهران بزرگ گفت: به دنبال بازدید دادستان تهران از مجتمع و دیدار با مددجویان و با تاکیدشان مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و اعطای آزادی مشروط به مددجویان واجد شرایط، کلیه درخواست های مددجویان از سطح اندرزگاه‌ها جمع آوری و پس از بررسی حدود 2150 درخواست رسیده، درخواست 1440 نفر از واجدین شرایط استفاده از آزادی مشروط و همچنین 181 درخواست پابند الکترونیکی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی افزود: آزادی مشروط فرصتی است که پیش از پایان دوره محکومیت، به محکومان به حبس داده می‌شود تا چنانچه در طول مدتی که دادگاه تعیین می‌کند، از خود رفتاری پسندیده نشان دهند و دستورهای دادگاه را اجرا کنند، از آزادی مطلق برخوردار شوند.

مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ ادامه داد: این اقدام در جهت اصلاح مددجویان و آماده ساختنشان برای بازگشت به زندگی اجتماعی صورت می‌گیرد و اعطای آزادی مشروط زندانیان را تشویق می‌کند که در مدت مجازات به طور مستمر از خود حسن اخلاق و رفتار نشان دهند.

وی همچنین در باره طرح پابند الکترونیک گفت: اجرای طرح پابند الکترونیکی نقش به سزایی در کاهش جمعیت کیفری خواهد داشت که علاوه‌ بر این امر نیز باعث می‌شود تا زندانی در کنار خانواده دوران محکومیت خود را سپری کرده و دیگر خانواده‌های آنها از آسیب‌هایی متعدد در امان باشند. امیدوارم مراجع ذی صلاح با قبول تقاضای آزادی مشروط زمینه آزادی این مددجویان را فراهم نماید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها