باقری: برای تیم ملی با من صحبت کردند

هرکسی از مهندسی لیگ حرف می‌زند، سند ارائه کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای مربیگری تیم ملی با او صحبت شده اما درباره این موضوع باشگاه پرسپولیس باید تصمیم بگیرد.

هرکسی از مهندسی لیگ حرف می‌زند، سند ارائه کند
کد خبر: 390445
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کریم باقری درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیم‌فصل دوم بازی‌های سختی داشتیم چون باید به مصاف تیم‌های بالای جدول می‌رفتیم اما سعی کردیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم و نتایج لازم را کسب کنیم. از زمانی که آقای گل‌محمدی آمدند، شرایط بهتر شده و توانستیم مقابل تیم‌های رقیب نتایج لازم را بگیریم. الان هم در جدول فاصله خوبی با تیم دوم داریم اما این دلیل نمی‌شود که از الان خودمان را قهرمان بدانیم. از الان نباید ساز قهرمانی بنوازیم چون 9بازی دیگر باقی مانده است و باید در آن‌ها هم نتایج لازم را بگیریم تا قهرمان شویم.

او درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس و اینکه انتقاداتی به عملکرد برخی بازیکنان در کار دفاعی مطرح می‌شد، گفت: در همه تیم‌ها گاهی بازیکنان اشتباه می‌کنند و یا روز خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. گاهی تیم روز خوبی را پشت سر نمی‌گذارد اما این دلیل نمی‌شود که بگوییم آن تیم کلا ضعیف کار می‌کند. با این حال تمام بازیکنان پرسپولیس تلاش می‌کنند بازی به بازی پیش بروند و نتایج خوبی کسب کنند.

باقری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم‌ها با قدرت ظاهر می‌شوند و کار واقعا سخت است. ما شروع خوبی در این رقابت‌ها نداشتیم اما قطعا تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و از گروه صعود کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم. البته فعلا که بازی‌ها لغو شده و اصلا معلوم نیست آیا برگزار می‌شود یا خیر.

او در ادامه درباره تعطیلی دیدارهای لیگ برتر که برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام شده، گفت: بازی‌های هفته بیست‌ودوم را لغو کردند و معلوم نیست در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد! ما هم نمی‌دانیم تمرین کنیم یا تمرینات خودمان را تعطیل کنیم!؟ همه تیم‌ها آواره و سرگردان هستند. کسانی که تصمیم میگیرند باید اعلام کنند دقیقا لیگ تا چه زمانی تعطیل است و چه زمانی مسابقات برگزار می‌شود تا تیم‌ها هم براساس آن زمان تمرینات خود را برنامه‌ریزی کنند. برای جلوگیری از شیوع کرونا بازی‌ها را لغو کردند اما ما که تمرینات خودمان را انجام میدهیم. هر روز 30 الی 40 نفر جمع می‌شوند تا تیم تمرینات پیگیری شود. آیا اینگونه ویروس شیوع پیدا نمی‌کند؟

باقری درباره اینکه گفته می‌شود لیگ مهندسی شده و می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: بدون سند که نمی‌شود حرف زد! سه سال پرسپولیس قهرمان شده اما می‌گویند مهندسی کردند! هر کسی سندی دارد ارائه کند. فوتبال ما کمیته انضباطی دارد و هرکسی دلایل و یا سندی دارد باید به آنجا ارائه کند. من از بازیکنان خواستم به این مسائل فکر نکنند و فقط روی نتایج تیم تمرکز داشته باشند. درباره این موضوعات مدیریت باشگاه باید رسیدگی کند و نباید بازیکنان و یا کادر فنی به آن ورود کنند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای مربیگری تیم ملی و دستیاری اسکوچیچ با او صحبتی شده است یا خیر، گفت: با من صحبت کردند اما من همه چیز را به تصمیم باشگاه پرسپولیس سپردم. باشگاه باید درباره این موضوع تصمیم بگیرد چون من با پرسپولیس قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها