کد خبر: 390453
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۹:۴۸:۱۶
| |

یورگن کلوپ:

هواداران احمق نیستند که بترسند قهرمانی ما به خاطر کرونا از بین برود

سرمربی لیورپول بحث از بین رفتن قهرمانی لیورپول در لیگ برتر به خاطر شیوع کرونا را مسخره خواند.

هواداران احمق نیستند که بترسند قهرمانی ما به خاطر کرونا از بین برود
کد خبر: 390453
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۹:۴۸:۱۶

اعتمادآنلاین| به نقل از دیلی میرور، بعد از شیوع ویروس کرونا که کشورهای زیادی را درگیر خود کرده است، زمزمه هایی مبنی بر پایان زودهنگام این فصل لیگ برتر شنیده شد تا جلوی شیوع بیشتر آن گرفته شود؛ اتفاقی که می تواند منجر به از بین رفتن قهرمانی لیورپول شود.

با این حال یورگن کلوپ به این موضوع واکنش نشان داد و گفت«: هواداران لیورپول اینقدر احمق نیستند که چنین چیزهایی را باور کنند که قهرمانی تیمشان به خاطر شیوع ویروس کرونا از بین رود.

تیم یورگن کلوپ باید امشب (سه شنبه) در جام حذفی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار چلسی برود. بعد از آنکه لیورپول دو بازی از 3 دیدار اخیر خود را برابر اتلتیکومادرید و واتفورد باخت، هواداران نگران وضعیت تیمشان شدند. با این حال یورگن کلوپ گفت: به هیج وجه هواداران نگران این نباشند که قرار است فصل را خراب کنیم. من به بازیکنانی که دارم ایمان دارم و با یک بازی اعتقادم به آنها خدشه دار نمی شود و مطمئن باشید ما تیمی نیستیم که فصل را خراب کنیم.

لیورپول بعد از دیدار با چلسی در جام حذفی، باید در لیگ برتر در خانه به دیدار بورنموث برود. در صورتی که قرمزها این دیدار را نیز با برد به پایان ببرند، برای قطعی کرد ن قهرمانی صرف نظر از نتایج سیتی، به 3 برد دیگر نیاز خواهند داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها