کد خبر: 390467
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۲:۴۲
| |

اسدالله عباسی سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

هیات‌رئیسه مجلس درباره بودجه 99 تصمیم‌گیری می‌کند

سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس از ارسال لایحه بودجه به معاونت قوانین برای ویرایش و تنقیح آن خبر داد و گفت: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی امروز یا فردا برای تعیین تکلیف بودجه 99 تشکیل جلسه می‌دهد.

هیات‌رئیسه مجلس درباره بودجه 99 تصمیم‌گیری می‌کند
کد خبر: 390467
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۰:۰۲:۴۲

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی صبح امروز-سه شنبه- به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: پس از پایان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، لایحه برای ویرایش و تنقیح به معاونت قوانین فرستاده شد و پس از ارسال به هیات رییسه تعیین تکلیف می شود.

وی ادامه داد: ما منتظر هستیم با بازگشت لایحه از معاونت قوانین، از دفتر آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای تشکیل جلسه تماس بگیرند تا طی جلسه ای که امروز با فردا برگزار می شود برای تعیین تکلیف نحوه تصویب لایحه بودجه 99 تصمیم گیری شود.

عباسی افزود: در جلسه هیات رییسه تمهیداتی در نظر می‌گیرند که به چه شکل بودجه سال 99 تصویب شود؛ برای اجرای اصل 85 باید حتما جلسه علنی تشکیل شود و اکنون شرایط برگزاری جلسه علنی فراهم نیست زیرا ستاد ملی مبارزه با کرونا با این امر مخالفت کرده است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال راهی هستیم تا در اسرع وقت بودجه 99 تعیین تکلیف شود، گفت: نتیجه جلسه هیات رییسه را که امروز یا فردا برگزار می‌شود، به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایرنا به دنبال مخالفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه سال 99 کل کشور در پنجم اسفندماه، لایحه بودجه 99 برای اصلاحات و رفع ایرادات به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در نشست خبری روز یکشنبه از رفع ایرادات لایحه بودجه 99 خبر داد و گفت: «با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تماس می‌گیرند که رای آن‌ها را به صورت استمزاجی برای برگزاری یک جلسه علنی بگیرند. در این جلسه علنی هم نمایندگان تصمیم می‌گیرند که اصل 85 در مورد لایحه بودجه اجرا شود یا بودجه در صحن بررسی شود.»

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها