کد خبر: 390507
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۲:۰۰
| |

مهدی:

برگزاری لیگ یا حذف کلی این فصل به شرایط پیش رو بستگی دارد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می گوید این احتمال وجود دارد که در صورت تاخیر زیاد در برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، این بازی ها به طور کلی حذف شوند هر چند تصمیم گیری ها بر عهده هیات رییسه سازمان لیگ است.

برگزاری لیگ یا حذف کلی این فصل به شرایط پیش رو بستگی دارد
کد خبر: 390507
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سهیل مهدی سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت لیگ برتر فوتبال با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: مسابقات فعلا به تعویق افتاده است. یک مقدار شیوع ویروس گسترش پیدا کرد. ما روز قبل از انتشار این ابلاغیه در ستاد ملی بودیم و شرایط این بیماری را توضیح دادند و تصمیم اولیه این بود که فعلا یک هفته تعویق داشته باشیم تا از لحاظ شناسایی این ویروس و میزان شیوع آن در روزهای آینده اقداماتی صورت بگیرد. با توجه به اینکه ما هم جان بازیکنان و بقیه عزیزان برایمان مهم است تابع دستورات بعدی هستیم.


او افزود: باشگاه‌ها مدام به ما زنگ می زنند و وضعیت مسابقات را جویا می شوند. کاش شرایط تمرین را حفظ کنند که اگر ابلاغ جدیدی به ما شد بازیکنان و باشگاه‌ها از لحاظ آمادگی مشکلی نداشته باشند. هرچند نگه داشتن آمادگی در این شرایط سخت است. امیدوارم در یک یا دو روز آینده ابلاغیه جدیدی داشته باشیم. هرچند هنوز هیچ چیز مشخص نیست. همه امیدواریم این نگرانی از جامعه دور شود و در ادامه مسابقات فوتبال را برگزار کنیم.


مهدی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تعویق مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، امکان تعویق این مسابقات در منطقه غرب نیز وجود دارد یا خیر، گفت: در جلسه شنبه مشخص می شود. با توجه به اینکه هنوز هیچ پروازی برای رفتن به این جلسه برای ما در دسترس نیست سعی می کنیم با ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشته باشیم. به نظر می آید مسابقات حوزه غرب هم فعلا تعلیق شود.


سرپرست کمیته مسابقات سازمان در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت تاخیر زیاد در برگزاری مسابقات امکان دارد مسابقات این فصل لیگ دیگر برگزار نشود هم اظهار کرد: درباره این موضوع آیین نامه مستقیم نداریم. معمولا این مسائل به تصمیم هیات‌رییسه لیگ برمی‌گردد. نکته مهم این است که ما باید بین این لیگ و لیگ آینده 85 روز فرصت داشته باشیم. اینکه چه میزان تاخیر در مسابقات باعث حذف کلی این فصل لیگ می شود نامشخص است وعدد و رقمی نداریم و بستگی به شرایط دارد. باید ببینیم لیگ قهرمانان و مقدماتی جام جهانی کی شروع می‌شوند. اگر این مسابقات فعلا تعلیق شوند ما فشردگی کمتری برای برگزاری لیگ داریم. بیشتر مشکل ما برای لیگ‌های پایین‌تر است در ماه رمضان با توجه به وضعیت نور ورزشگاه‌ها به مشکل می‌خوریم. نگرانی دیگر بحث سقوط و صعود تیم‌ها و 4 نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها