کد خبر: 390594
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۳:۰۸:۵۵
| |

اینفانتینو:

فوتبال نباید به خاطر کرونا مضطرب شود

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در افتتاحیه کنگره یوفا در شهر آمستردام درباره تقویم مسابقات سال 2020 صحبت کرده و گفت دنیای فوتبال نباید به خاطر ویروس کرونا دچار اضطراب شود.

فوتبال نباید به خاطر کرونا مضطرب شود
کد خبر: 390594
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۳:۰۸:۵۵

اعتمادآنلاین| جیانی اینفاتینو رئیس فیفا اولین سخنران کنگره یوفا بود و در سخنرانی خود درباره مسائل مختلف دنیای فوتبال صحبت کرد. ولی مهم‌ترین بخش صحبت های اینفانتینو در این مراسم درباره ویروس کرونا، نگرانی از بابت سرنوشت رقابت های آتی فوتبال و تقویم فیفا در سال 2020 بود.

اینفانتینو در این سخنرانی همچنین گفت:" سیستم VAR برای ما در این مدت موفقیت‌آمیز عمل کرده ولی در این شکی نیست که این سیستم می‌تواند با گوش دادن به همه طرف ها بهتر شده و ارتقا پیدا کند. سلامت بازیکن ها برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر در حال بررسی هستیم تا بتوانیم بازیکنانی که از ناحیه سر ضربه می‌خورند را به صورت موقت از زمین کنار بکشیم. از این گذشته در حال بررسی تغییر احتمالی در قوانین آفساید هستیم تا کیفیت فوتبال را ارتقا دهیم. این تغییرات می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد".

رئیس فیفا در مهمترین بخش صحبت های خود درباره ویروس کرونا گفت:" کسی نباید به خاطر کرونا دچار اضطراب بشود. ولی همه باید محتاط باشند و با مقامات مسئول همکاری کنند. فوتبال می‌تواند پادزهر عالی‌ای برای این بیماری باشد".

اینفانتینو در بخش دیگری از صحبت هایش درباره تقویم فیفا در سال 2020 گفت:" ما باید بدانیم که چند بازی در این سال می تواند برگزار شود و چه رقابت هایی در این سال قادر به برگزاری است. آنچه برای ما اهمیت دارد سلامت بازیکن ها و هواداران است. باید بیشتر بررسی کنیم و ببینیم در آینده چه تغییراتی در تقویم فیفا اجرایی خواهد شد. در نهایت باید بگویم با توجه به اینکه در شهر آمستردام هستیم، همه ما باید به دنبال پل زدن و پر کردن فاصله‌ها و اختلاف ها باشیم".

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها