محمد تقی‌زاده، معاون استاندار تهران تأکید کرد:

افزایش خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی به عنوان راهبرد شهرداران استان تهران

معاون عمرانی استاندار تهران بر لزوم افزایش خدمت‌رسانی هر چه بهتر توسط شهرداران استان تهران به شهروندان در شرایط بحرانی به عنوان یک راهبرد اساسی تأکید کرد.

افزایش خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی به عنوان راهبرد شهرداران استان تهران
کد خبر: 390628
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۴:۵۸:۵۲

اعتمادآنلاین| محمد تقی‌زاده، معاون استاندار تهران، در جلسه امروز خود با شهرداران استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد بر لزوم راهبرد خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی توسط شهرداران استان تهران تأکید کرد و افزود: از ابتدای سال 98 شاهد فراز و نشیب‌هایی بودیم و نیروهای مدیریت بحران استان در روزهای نخست سال به مناطق سیل زده دو استان گلستان و خوزستان اعزام شدند. در این سیل استان تهران به عنوان استان معین انتخاب شده بود و در همین راستا خدمات قابل توجهی را ارائه کرد.

وی افزود: امسال در استان تهران شاهد اقدامات خوبی از سوی شهرداران برای افزایش سرانه فضای سبز بوده‌ایم. بی‌تردید افزایش سرانه فضای سبز در شهرهای استان تهران یکی از راهبردهای ما برای کاهش آلودگی هوا بوده است.

وی افزود: در حادثه شهادت سردار سلیمانی که جمعیتی باشکوه برای تشییع پیکر این سردار سرافراز آمده بودند، بار دیگر شاهد اقدامات تحسین برانگیز مدیریت شهری در استان تهران بودیم که توانستند با تسهیل حضور مردم این تشییع باشکوه را رقم بزنند.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: ملاقات با شهروندان و خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی نباید کمرنگ شود و اگر مواجهه حضوری میسر نیست می‌توان از طریق تلفن و بهره‌گیری از سایر زیرساخت‌ها پیگیری مطالبات شهروندان باشیم. در حقیقت در شرایط بحرانی باید خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان راهبرد شهرداران استان باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها