کد خبر: 390641
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۴:۱۸:۰۱
| |

سرلشکر باقری درگذشت مادر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده آن مادر بزرگوار را الهام بخش زنان و بانوان جامعه ایرانی خواند.

سرلشکر باقری درگذشت مادر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت
کد خبر: 390641
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۴:۱۸:۰۱

اعتمادآنلاین| متن پیام تسلیت سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است : «درگذشت بانوی ارجمند، مکرمه و صالحه مرحومه حاجیه خانم کریمی مادر شهیدان والامقام محمد حسین و داوود فهمیده -از ستارگان درخشان و جاودان هشت سال دفاع مقدس- موجب تأسف و تألم گردید.


رجاء واثق دارم، نام، تلاش و مجاهدت های کم نظیر آن مادر مومن، انقلابی و فداکار که در دامان پر مهر و عطوفت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی برومند، مجاهد، ایثارگر و عاشورایی -که پرچمدار بصیرت و شجاعت و نماد ماندگار مقاومت، ایستادگی و شهادت‌طلبی ملت ایران در مصاف با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و متجاوزین به میهن اسلامی قرار گرفتند- تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین زنده و جاوید و الهام بخش زنان و بانوان رشید جامعه ایرانی خواهد بود.


این مصیبت جانکاه را به بیت شهیدان و آحاد مردم شریف استان البرز تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با سیده النساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (س) و برای داغدیدگان عزیز، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین طلب می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح


سرلشکر پاسدار محمد باقری


1398/12/13»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها