کد خبر: 390651
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۴:۴۰:۴۰
| |

رونالدو ترنسفرمارکت را بلاک کرد

براساس گزارش‌ها برچسب قیمتی درج شده در کنار نام «کریستیانو رونالدو» در تارنمای آلمانی مشهور ترنسفرمارکت، به مذاق ستاره پرتغالی خوش نیامده و در نتیجه وی به عنوان تنبیه ترنسفرمارکت را در اینستاگرام خود بلاک کرده است.

رونالدو ترنسفرمارکت را بلاک کرد
کد خبر: 390651
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۴:۴۰:۴۰

اعتمادآنلاین| این تارنمای متخصص آلمانی به تازگی در حساب کاربری اینستاگرام خود با 2.6 میلیون دنبال کننده، تیمی متشکل از موکلان «خورخه مندس» مدیربرنامه مشهور پرتغالی که از قضا رونالدو نیز یکی از آن ها است، منتشر کرد.

ترنسفرمارکت در این تیم ارزش کنونی ستاره 35 ساله تیم ملی پرتغال را 75 میلیون یورو اعلام کرد.

اما این رقم به نظر به مذاق رونالدو خوش نیامد و ترنسفرمارکت مدعی شد که آنها نتوانستند رونالدو را در این پست اینستاگرامی تگ کنند زیرا مرد پرتغالی حساب کاربری آنها را بلاک کرده است.

ترنسفرمارکت نوشت: نمی‌توانیم رونالدو را تگ کنیم چون او پس از دیدن قیمتش ما را بلاک کرده است.

از سایر موکلان مندس حاضر در این تیم می‌توان به «برناردو سیلوا» ستاره 25 ساله و هموطن رونالدو اشاره کرد که ارزش وی رقم هنگفت 100 میلیون یورو ذکر شده است.

اما این پایان کار نیست زیرا آنچه به احتمال زیاد رونالدو را آشفته‌تر می‌کند، برچسب قیمتی است که ترنسفرمارکت در کنار نام «لیونل مسی» رقیب سنتی مرد پرتغالی نصب کرده است؛ ستاره آبی اناری‌ها در حال حاضر براساس اعلام متخصصان ترنسفرمارکت 140 میلیون یورو ارزش دارد.

با وجود افزایش سن، رونالدو مصمم است تا به تمام ناباوران ثابت کند که در مورد نزول احتمالی وی با افزایش سن اشتباه کرده‌اند و به تازگی با به ثمر رساندن یازدهمین گل متوالی خود در سری‌آ، سال 2020 را با سر و صدایی بزرگ آغاز کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها