بارسلونا شکننده‌تر از همیشه در بازی‌های خارج از خانه

بارسلونا در این فصل نتایج ضعیفی در دیدارهای خارج از خانه کسب کرده است و اگر تنها امتیازهای این بازی‌ها حساب می‌شد، اکنون در حال رقابت برای کسب سهمیه لیگ اروپا بود.

بارسلونا شکننده‌تر از همیشه در بازی‌های خارج از خانه
کد خبر: 390679
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۵:۳۲:۰۲

اعتمادآنلاین| به نقل از آس، سخت است بارسلونا را به عنوان شانس قهرمانی دانست اگر تنها به نتایجش در بازی‌های خارج از خانه بسنده کرد. از 55 امتیازی که این تیم کسب کرده تنها 18 امتیاز را به عنوان میهمان به دست آورده است. قدرتنمایی تیم کاتالانی در نوکمپ و کسب 12 پیروزی و تنها یک تساوی برابر رئال مادرید اجازه داده است برای قهرمانی در لالیگا رقابت کند. در حالی که مادرید صدرنشین تنها دو بار در این فصل شکست خورده است بارسا در پنج بازی مغلوب حریفانش شد. در دیدارهای خارج از خانه رئال مادرید (25 امتیاز)، سویا (23 امتیاز) و ختافه (21 امتیاز) بیش از تیم کاتالانی امتیاز کسب کرده‌اند. آبی اناری‌ها تنها یک امتیاز بیش‌تر از رئال سوسیداد (17 امتیاز)، دو امتیاز از ویارئال و اتلتیکو مادرید بیرون از نوکمپ به دست آوردند.

اگر تنها امتیازهای خارج از خانه به حساب می‌آمد، بارسا برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می‌کرد. آمار گلزنی آبی‌اناری‌ها نیز در این زمینه عجیب است و تنها 18 گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که 19 بار دروازه‌اش باز شده است.

بارسا از شروع فصل خود را در بازی‌های خارج از خانه نشان داد و در آخرین لحظه مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد.

چنین شرایطی در دیدار برابر گرانادا حکم فرما بود با این تفاوت که دروازه‌شان در دقایق نخست باز شد. آبی‌اناری‌ها نتوانستند برتری‌شان را برابر لوانته حفظ کنند. هم‌چنین در ورزشگاه‌های پامپلونا، سن سباستین و کورنیا شش امتیاز از دست دادند و هر سه بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. داستان هر سه بازی مشابه بود. بارسا ابتدا گل دریافت می‌کرد، سپس جبران می‌کرد و دوباره اجازه می‌داد میزبانش بازی را به تساوی برساند. این موضوع یکی از مشکلات بزرگ این فصل تیم کاتالانی است. ضعف جسمانی بازیکنان موجب این اتفاق‌ها شد.

بارسا تنها در یک بازی خارج از خانه به راحتی پیروز شد که برابر ایبار رقم خورد (3 بر صفر). سپس ختافه را 2 بر صفر شکست داد و برای مغلوب کردن لگانس به سختی افتاد (2 بر یک). این تیم مقابل اتلتیکو مادرید (یک بر صفر) و ویارئال (3 بر 2) در لحظه آخر پیروز شد. این نکته را باید یا آوری کرد که بارسا از هر سه بازی خارج از خانه یک دیدار را با شکست به پایان رسانده است. چشم انداز این موضوع در پایان فصل می‌تواند ترسناک باشد. شاگردان کیکه ستین باید در ادامه فصل در خانه مایورکا، سویا، سلتاویگو، ویارئال، وایادولید و آلاوس بازی کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها