کد خبر: 390691
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۵:۵۵:۲۱
| |

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت ادغام نمی‌شود

جلسه هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور اعضای هیأت امنا در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت ادغام نمی‌شود
کد خبر: 390691
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۵:۵۵:۲۱

اعتمادآنلاین| در جلسه هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان شد که ادغام مؤسسه با بنیاد رودکی اصلاً مطرح نیست و این موسسه ادغام نمی‌شود.

همچنین در این جلسه با حضور هیات مدیره و مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گزارش حسابرسی موسسه طبق اساسنامه بررسی شد و با تاکید بر فراهم کردن زمینه انتقال تجربیات هنرمندان پیشکسوت به نسل جوان، بر برنامه‌ریزی برنامه های سال آینده موسسه تاکید شد.

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت در این جلسه گفت: جلسات هیات امنای موسسه مطابق اساسنامه باید برگزار شود و هیات امنا به معنای مجمع عمومی است که تصمیمات آن طبق قانون اجرایی می شود.

محمدمهدی احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی در این جلسه گفت: ضرورت دارد که در امور و مجموعه‌ها و مؤسسات هنری هم ضوابط و قواعد قانونی رعایت شود و هم روحیه فرهنگی، هنری هنرمندان مورد توجه قرار گیرد و این دو در کنار هم می‌تواند زمینه خدمات مؤثری را برای هنرمندان فراهم کند.

این جلسه با حضور سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، علیرضا اسماعیلی؛ نماینده فرهنگستان هنر، رضا پورحسین؛ نماینده سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کوروش زارعی؛ نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، ابراهیم صادقی‌فر؛ نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ، محمود فرهنگ؛ نماینده معاونت امور هنری به عنوان اعضای هیات امنای مؤسسه و مهدی افضلی؛ دبیر هیأت امنا و محمدمهدی احمدی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حوزه وزارتی و نماینده وزیر برگزار شد.

سید عباس عظیمی، مدیر عامل، حسن ریاحی و محسن علی اکبری از اعضای هیات مدیره و همچنین بازرس قانونی و حسابرس مستقل موسسه و اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری نیز در این جلسه حضور داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها