کد خبر: 390764
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۸:۳۷:۴۶
| |

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون تولید و اشتغال:

با توجه به شیوع کرونا، دولت از تولیدکنندگان حمایت کند

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس تاکید کرد: با توجه به وضعیت بازار به دلیل شیوع کرونا باید دولت از تولیدکنندگان و کسبه حمایت کند.

با توجه به شیوع کرونا، دولت از تولیدکنندگان حمایت کند
کد خبر: 390764
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۸:۳۷:۴۶

اعتمادآنلاین| عباسعلی پوربافرانی با تاکید بر لزوم توجه به مشاغل و تولیدکنندگان در شرایط فعلی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرده،‌ گفت: باید تبعات شیوع کرونا در حوزه های مختلف سلامت، اقتصاد، تولید، فرهنگ و سایر حوزه ها بررسی شود که مهم ترین بخش مشکلات ایجاد شده برای اقتصاد کشور و تولیدکنندگان است.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا مشکلاتی برای تولیدکنندگان، کسبه و فروشندگان ایجاد شد که لازم است دولت از آن ها حمایت کند که از جمله آن دادن تسهیلات و تعویق سررسید وام هاست که در این باره تصمیماتی گرفته شده است.

این نماینده مجلس بررسی ابعاد تاثیر کرونا بر بازار کار را ضروری خواند و افزود: به هر حال با شروع کرونا بازار وضعیت مناسبی ندارد و ممکن است این وضعیت تا یکی دو ماه دیگر هم ادامه داشته باشد، بنابراین حمایت از تولیدکنندگان و صنوف مختلف امری ضروری است.

پوربافرانی با تاکید بر اینکه «دولت از توجه به تولیدکنندگان کوچک و بزرگ غافل نشود»، گفت: با بروز بحران باید تمام ابعاد آن دیده شود. متولی سلامت مردم وزارت بهداشت است که اقداماتش را برای مقابله با کرونا انجام می دهد اما در حوزه های دیگر به خصوص بخش اقتصادی باید وزارت اقتصاد، کار و صنعت معدن و تجارت به وظایف خود عمل کنند نه اینکه همه کارها بر عهده وزارت بهداشت باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها