درخواست تهیه‌کننده «نرگس مست» از سازمان سینمایی در پی لغو اکران فیلم‌ها

عبدالله اسفندیاری در خصوص اکران دوباره «نرگس مست» و دیگر فیلم‌های روی پرده سینما از سازمان سینمایی درخواست همکاری کرد.

درخواست تهیه‌کننده «نرگس مست» از سازمان سینمایی در پی لغو اکران فیلم‌ها
کد خبر: 390820
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۰:۲۶

اعتمادآنلاین| با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های هنری از جمله اکران فیلم‌های سینمایی در دو نوبت متوقف شد و هنوز مشخص نیست، اجازه اکران مجدد فیلم‌ها چه زمانی صادر می‌شود.

در پی این اتفاق قرار بر این شده تا جبران خسارت شود و روز‌ها و یا هفته‌هایی به فیلم‌هایی که اکرانشان در این برهه زمانی متوقف شد، تعلق بگیرد. اینکه چگونه جامه عمل به این وعده پوشانده می‌شود، نیاز به صبر و خروج از جریان کرونا دارد.

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده «نرگس مست» در این باره گفت: از سازمان سینمایی می‌خواهیم بستری را فراهم کند تا لطمه حاصل از توقف اکران به خاطر کرونا، جبران شود و فرصتی معقول و دوباره به ما بدهند تا فیلممان مجدداً رنگ پرده را به خود ببیند.

او افزود: امیدوارم زمانی را در نظر بگیرند تا فیلم‌ها بتوانند خودشان را نشان دهند و در چرخه مناسب اکران قرار بگیرند.

این تهیه کننده در خصوص حضور فیلمش در جشنواره‌های خارجی عنوان کرد: برنامه ریزی‌های لازم در حال انجام است که «نرگس مست» در جشنواره‌های معتبر جهانی حضور پیدا کند.

فیلم «نرگس مست» اولین تجربه بلند سینمایی سید جلال‌الدین دری است که تهیه‌کنندگی آن را عبدالله اسفندیاری بر عهده دارد و در سال 1395 تولید شد. بازیگران فیلم عبارتند از: سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان راجع به یک سازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند، مراوده دارد.

او در فضای ذهنی خودش اساتید موسیقی ایران را گاه به جای آن‌ها تصور می‌کند و ما ترانه‌های ماندگار فارسی را از آن اساتید می‌شنویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها