کد خبر: 390865
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۹:۵۲:۳۹
| |

پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران خبر داد:

زمان انجام عملیات‌های اورژانس تهران بعد از شیوع کووید 19

رییس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کووید 19 تغییری در مدت زمان انجام سایر عملیات‌های اورژانس صورت نگرفته است گفت: همانند قبل به مصدومان حوادث و ... رسیدگی می شود.

زمان انجام عملیات‌های اورژانس تهران بعد از شیوع کووید 19
کد خبر: 390865
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۹:۵۲:۳۹

اعتمادآنلاین| پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران گفت: اورژانس روزانه ماموریت های بسیاری را در خصوص تصادفات، حوادث و ... نیز انجام میدهد. از زمانی که برخی ماموریتها در ارتباط با بیماری کرونا انجام می شود تغییری در زمان انجام گرفتن سایر عملیاتها بوجود نیامده و زمان انجام سایر عملیاتهای اورژانس افزایش نیافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع حدود 4300 ماموریت در طول روز انجام می‌گیرد افزود: آمبولانس‌هایی به صورت اضافه بر سازمان فعال شده‌اند و شیفت‌های نیروهای اورژانس و دیسپچ بیشتر شده است. تکنسین‌های اورژانس تا پیش از این 24 ساعت کار می‌کردند و 48 ساعت استراحت می‌کردند اما در حال حاضر 24 ساعت کار و 24 ساعت استراحت می‌کنند بنابراین تغییری در مدت زمان انجام عملیات‌ها بوجود نیامده و مانند قبل به مصدومان حوادث و ... خدمات رسانی می شود.

رییس مرکز اورژانس تهران درمورد اینکه آیا آمبولانس‌ها پس از انجام هر عملیات ضد عفونی می شوند یا خیر؟ گفت: یکسری از آمبولانسها به بیمارانی که بیماری کووید 19 دارند اختصاص داده شده است، در حال حاضر حدود 50 آمبولانس فقط بیمار مبتلا به کووید19 حمل می‌کنند که این ها پس از هر انتقال بیمار به پایگاه رفته و به صورت کامل ضد عفونی می‌شوند.

وی ادامه داد: سایر آمبولانس ها که ممکن است بیماری را مشکوک به کرونا را حمل کنند، شست و شو و ضد عفونیهای لازم را انجام می دهند. طی این مدت دستگاههای ضد عفونی کننده هم برای آنها خریداری شده است تا اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها