کد خبر: 390881
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۰:۰۲:۴۱
| |

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو فراکسیون امید مجلس:

تصویب بودجه 99 نگرانی‌ها را پایان داد

عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد تصویب بودجه سال آینده سبب رفع نگرانی های دولت و تمرکز بیشتر دولتمردان برای مبارزه با ویروس کرونا خواهد شد.

تصویب بودجه 99 نگرانی‌ها را پایان داد
کد خبر: 390881
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۰:۰۲:۴۱

اعتمادآنلاین| جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو فراکسیون امید مجلس، با اشاره به دریافت اذن رهبری ازسوی دکتر لاریجانی برای ارسال مستقیم لایحه بودجه 99 بعد از تصویب در کمیسیون تلفیق به شورای نگهبان، بدون بررسی در صحن علنی مجلس، گفت: در هر سال لایحه پیشنهادی بودجه از سوی نمایندگان در زمان مقرر بررسی می‌شد اما برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین شیوع ویروس کرونا موجب شد شرایط متفاوتی را تجربه کنیم.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع بیماری یاد شده شرایط حادی در کشور ایجاد کرد و بر همین اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد، مجلس جلسه تشکیل ندهد زیرا وقتی افراد زیادی در صحن فعالیت کنند امکان گسترش این بیماری به بیرون از مجلس وجود دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس نمایندگان تصمیم گرفتند بر اساس ظرفیت های قانون اساسی اذن رهبر انقلاب برای تصویب بودجه سال آینده دریافت شود تا در این خصوص مشکلی پیش نیاید و مشکلات کشور برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به عبارتی این اقدام قوه مقننه موجب می شود کشور در سال آینده بدون بودجه نماند، افزایش حقوق کارمندان و باز نشستگان تضییع نشود و مسئولان در شرایط کنونی با تمرکز بیشتری به مبارزه با ویروس کرونا بپردازند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: افکار عمومی باید بداند که بررسی لایحه بودجه نیازمند برگزاری جلسات متعدد است که این امر با توجه به شرایط کنونی به صلاح کشور نیست لذا در برهه از زمان که دولت به شدت تحت فشار تبعات کرونا است، نباید مشکلی به مشکلات دولت اضافه می‌شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید اذعان کرد نمایندگان همچنان می توانند در سال جدید و با گذر از بحران، اصلاحیه بودجه نیز ارائه کنند و نظرات احتمالی خود را پیگیری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها