فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران:

ویروس کرونا روی تولید نفت و گاز ایران هیچ اثری نگذاشت

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: ویروس کرونا روی تولید و توزیع نفت و گاز ایران هیچ اثری نگذاشته و تولید و توزیع نفت و گاز ایران بدون تأثیر از شیوع این ویروس، در حال انجام است.

ویروس کرونا روی تولید نفت و گاز ایران هیچ اثری نگذاشت
کد خبر: 390886
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: در شرکت ملی نفت ایران یک کمیته شرایط اضطراری سطح 3 داریم و علاوه بر سطح 3 که در سطح کل شرکت ملی نفت هست، یک کمیته شرایط اضطراری سطح یک نیز داریم؛ اما کمیته اضطراری سطح سه در سطح مدیرعامل و اعضای اصلی هیئت مدیره و مدیران ارشد است.

وی افزود: با وقوع مسئله شیوع ویروس کرونا، با اعلام شرایط اضطراری سطح سه، دکتر سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به‌عنوان فرمانده صحنه انتخاب شد و تاکنون با حضور ایشان سه جلسه برگزار شده و به‌صورت تخصصی مباحث مورد بررسی قرار گرفته است.

علیخانی تصریح کرد: یکی از این جلسات در خصوص بررسی رفع کمبودهای کالا، مواد، تجهیزات و دارو بود، جلسه دیگر بحث منابع انسانی و جلسه آخر نیز در خصوص پشتیبانی مالی کنترل شیوع ویروس کرونا بود.

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه در مجموع بحث کنترل ویروس کرونا تاکنون در مناطق عملیاتی و ستادی صنعت نفت کشور با موفقیت انجام شده، گفت: ویروس کرونا روی تولید و توزیع نفت و گاز ایران هیچ اثری نگذاشته و تولید و توزیع نفت و گاز ایران بدون تأثیر از شیوع این ویروس، در حال انجام است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها