کد خبر: 390975
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۱:۳۷:۰۰
| |

خاطره بازی مجیدی با فتح‌الله‌زاده در جلسه مشترک

اولین جلسه رسمی سرپرست موقت باشگاه استقلال با سرمربی این تیم با خوبی و خوشی برگزار شد و به پایان رسید.

خاطره بازی مجیدی با فتح‌الله‌زاده در جلسه مشترک
کد خبر: 390975
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۱:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| با اینکه گفته می‌شد رابطه فرهاد مجیدی و علی فتح‌الله‌زاده اصلا خوب نیست، اما این دو جلسه‌ای را برگزار کردند. در این جلسه، مجیدی بیشتر از هر چیز، روی زمین تمرین استقلال و مطالبات بازیکنان تاکید داشت و فتح‌الله‌زاده هم قول داد تمام توانش را بگذارد تا این مشکلات را قبل از آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال ایران حل کند.

البته در جلسه‌ای دیگر، فتح‌الله‌زاده با وریا غفوری هم بحث مطالبات مالی بازیکنان استقلال را مطرح کرد که آنجا هم سرپرست باشگاه استقلال قول‌هایی برای حل مشکلات داد، اما دغدغه‌های مجیدی فراتر از این حرف‌ها است و طبعا باشگاه استقلال روز‌های سختی را در پیش دارد. بحران مالی، باشگاه را تحت تاثیر قرار داده و به همراه آن، شکایت‌های خارجی، استقلال را تهدید می‌کند.

فرهاد مجیدی و علی فتح‌الله‌زاده خاطرات مشترک زیادی دارند و در حاشیه این جلسه، خاطره‌بازی کردند. سال‌ها قبل، آنها در دبی و در منزل فرهاد، با هم فوتبال گل‌کوچک بازی کردند که فتح‌الله‌زاده در مورد آن خاطره به خبرنگار میزان گفت: «حاجی‌جان! نمی‌دانی چه حساسیتی داشت؛ فرهاد بازیکن بزرگی بود و آن زمان در نهایت آمادگی قرار داشت، ولی من آن بازی حساس را با نتیجه 6 بر یک بردم و خیلی چیز‌ها را ثابت کردم!»

البته گفته می‌شود بعد از آن بازی، فتح‌الله‌زاده نای راه رفتن هم نداشته و مجیدی که از وضعیت او ترسیده بود، با آ ب و قند حاجی را سرحال آورده است!

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها