برگزاری مسابقه بین‌المللی کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم»

مدیرکل هنرهای تجسمی از برگزاری مسابقه بین‌المللی کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» خبر داد.

برگزاری مسابقه بین‌المللی کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم»
کد خبر: 391005
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۲:۱۲:۲۷

اعتمادآنلاین| هادی مظفری درباره این مسابقه که به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نهادهای دیگری همانند مرکز هنرهای تجسمی، حوزه هنری، بنیاد فرهنگی روایت فتح، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، گفت: اداره کل هنرهای تجسمی بنا به مسئولیت‌ها و وظیفه‌ای که در حوزه هنرهای تجسمی به عهده دارد، در برنامه‌هایی که جنبه ملی و بین‌المللی دارد حضور می‌یابد.

او ادامه داد: ما معتقدیم که هنرمندان هنرهای تجسمی می‌توانند در بحران‌های اجتماعی موثر باشند و حضور آنها در فضاهای هنری و رسانه‌ای موجب تقویت روحیه از یکسو و همچنین انجام مسئولیت اجتماعی هنرمندان در قبال جامعه است.

مظفری خاطرنشان کرد: از آنجا که مساله کرونا، موضوعی جهانی است استقبال خوبی از این مسابقه در همین مدت کوتاه شده است. امیدواریم که این حرکت منجر به شروع حرکت‌های موثر دیگر در زمینه ارتباط هنرهای تجسمی با جامعه باشد.

مظفری گفت: این مسابقه از آن دست جشنواره‌هایی نیست که در اختیار یک یا دو نهاد فرهنگی باشد، برگزارکنندگان این مسابقه بین‌المللی از حضور هر نهاد و سازمانی که احساس کند می تواند در این زمینه موثر باشد استقبال می‌کنند.

مدت ارسال آثار به این مسابقه بین‌المللی تا 11 فروردین سال 1399 اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی دانشگاه علوم پزشکی، شیراز بلوار زند، ساختمان مرکزی علوم پزشکی شیراز، مدیریت فرهنگی و یا با نشانی پست الکترونیک coronacontest@gmail.com مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها