فعال برجسته اماراتی به نقل از منابع مطلع:

ولیعهد ابوظبی به «کرونا» مبتلا شده است

یک فعال برجسته اماراتی به نقل از منابع مطلع اعلام کرد «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی به کرونا مبتلا شده و تحت قرنطینه قرار گرفته است.

ولیعهد ابوظبی به «کرونا» مبتلا شده است
کد خبر: 391025
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۲:۳۶:۰۱

اعتمادآنلاین| «علی الطویل» فعال برجسته اماراتی اعلام کرد منابع مطلع از ابتلا «محمد بن زائد» ولیعهد ابوظبی به ویروس کرونا پرده برداشته‌اند.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: یک منبع آگاه و مطلع به من گفته است که ولیعهد ابوظبی پس از ابتلا به کرونا تحت قرنطینه قرار گرفته است.

این فعال اماراتی تأکید کرد: این درحالی است که مقامات اماراتی همچنان در قبال اخبار منتشرشده در خصوص ابتلا ولیعهد ابوظبی به کرونا سکوت کرده‌اند و هیچ بیانیه رسمی صادر نکرده‌اند.

الطویل همچنین فاش کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در امارات چندین برابر آماری است که مقامات این کشور به صورت رسمی اعلام کرده‌اند. مدارس، مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و بسیاری از نهادهای دیگر در امارات برای چندین هفته تعطیل شده‌اند و این مسأله نشان از شیوع گسترده کرونا در امارات دارد.

او در پایان نیز فاش کرده است: آخرین اخبار حکایت از آن دارد که جلساتی در بالاترین سطوح برگزار شده است و ممکن است خروجی آنها تعویق نمایشگاه اکسپو 2020 دبی تا اطلاع ثانوی، باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها