کد خبر: 391079
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۴:۰۱:۴۵
| |

سیداسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

انتخابات مجلس در حوزه آستانه اشرفیه در سال 1400 برگزار می‌شود

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه داوطلبین انتخابات مجلس در 11 حوزه انتخابیه به مرحله دوم راه پیدا کردند، گفت: دور دوم انتخابات 29 فروردین برگزار شده اما انتخاب نماینده آستانه اشرفیه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 برگزار می شود.

انتخابات مجلس در حوزه آستانه اشرفیه در سال 1400 برگزار می‌شود
کد خبر: 391079
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۴:۰۱:۴۵

اعتمادآنلاین| سیداسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی 7157 نامزد انتخابات برای ورود به مجلس یازدهم با هم رقابت کردند که از این تعداد حدود 1020 نفر مدرک دکترا، حدود 5300 نفر مدرک کارشناسی ارشد، بیش از 420 نفر مدرک حوزوی داشتند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 42.5 درصد بود، اعلام کرد: در این انتخابات 11 حوزه انتخابیه به مرحله دوم راه پیدا کردند که باید در 29 فروردین 99 مجدداً رای گیری در آن حوزه‌ها صورت گیرد.

موسوی درباره زمان تبلیغات راه یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس یازدهم گفت: تبلیغات انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد 21 فروردین شروع و ساعت 8 صبح 28 فروردین به اتمام می رسد.

​سخنگوی ستاد انتخابات کشور در ادامه با اشاره به فوت منتخب مردم آستانه اشرفیه درخصوص زمان برگزاری انتخابات میان‌دوره ای مجلس یازدهم اظهار کرد: این انتخابات همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 برگزار می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها