کد خبر: 391186
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۶:۱۵:۴۵
| |

رونالدو به پرتغال برگشت اما بازی یوونتوس - میلان را از دست نداد

مطابق انتظار ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس به زادگاهش برگشت تا در کنار مادرش که در بیمارستان بستری شده حضور داشته باشد.

رونالدو به پرتغال برگشت اما بازی یوونتوس - میلان را از دست نداد
کد خبر: 391186
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۱۶:۱۵:۴۵

اعتمادآنلاین| همانطور که برخی رسانه‌های ایتالیایی پیش‌بینی کرده‌ بودند، کریستیانو رونالدو به محض اطلاع از اینکه مادرش دولورس آویرو دچار سکته مغزی شده است، تورین را به مقصد مادیرای پرتغال ترک کرد.

مادر ستاره پرتغالی یوونتوس روز گذشته (سه‌شنبه) بر اثر عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فونچال بستری شد و احتمال داده می‌شد که رونالدو به زودی بر بالین او حاضر شود. حتی گفته شد که او به همین دلیل بازی تیم‌های یوونتوس و میلان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا که امشب قرار بود برگزار شود را از دست خواهد داد.

همین اتفاق هم افتاد و او پیش از بازی با هواپیمای شخصی خود به پرتغال برگشت و به این ترتیب غیبتش در مصاف با میلان قطعی بود اما سازمان لیگ و دولت ایتالیا لطف بزرگی در حق ستاره شماره 7 بیانکونری انجام دادند و با لغو بازی به دلیل شیوع دوباره کرونا در منطقه پیدمونت، این فرصت را برای او باقی گذاشتند که مقابل روسونری به میدان برود. البته هنوز زمان برگزاری این بازی به تعویق افتاده اعلام نشده است.

دولورس آویروی 65 ساله، تحت عمل جراحی قرار گرفته و وضعیت او پایدار اعلام شده است. ظاهراً دلیل سکته او وجود لخته خونی در شریان‌های مغزی بود که در عمل جراحی برداشته شده است. او اکنون هوشیار است اما هنوز تحت مراقبت قرار دارد.

رونالدو با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر درباره وضعیت مادرش نوشت: از همه شما بابت پیام‌ها و آرزوی سلامتی کردن برای مادرم تشکر می‌کنم. وضعیت او در حال حاضر در حالت پایدار است و در حال بهبودی قرار دارد. من و خانواده‌ام از تیم پزشکی بابت مراقبت از او تشکر می‌‌کنیم و در کمال احترام از شما درخواست می‌کنیم که در این روزها به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.

این نخستین باری نیست که دلورس آویرو با مشکلات جسمانی‌اش رونالدو را نگران می‌کند. او دو مورد مبتلا به بیماری سرطان تشخیص داده شد و همین موضوع سبب شد که ستاره پرتغالی یوونتوس به صورت خیرخواهانه 100 هزار پوند برای احداث یک مرکز درمان سرطان در بیمارستانی که مادرش سال 2009 در آن بستری بود، هزینه کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها