کد خبر: 391226
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۰۸:۰۹:۳۲
| |

بایدن: ماندن ترامپ در کاخ سفید خطری برای آمریکاست

جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای شکست دادن ترامپ به یک جنبش نیاز است و نباید اجازه داد او در کاخ سفید بماند.

بایدن: ماندن ترامپ در کاخ سفید خطری برای آمریکاست
کد خبر: 391226
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۰۸:۰۹:۳۲

اعتمادآنلاین| جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور از دیگر کاندیداهای دموکرات خواست بر شکست دادن دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا تمرکز کنند.

جو بایدن گفت: «ما برای شکست دونالد ترامپ به یک جنبش نیاز داریم؛ همه می‌دانند که دونالد ترامپ تهدیدی حیاتی برای جایگاه ما در جهان است. او به شعله‌های نفرت دامن می‌زند و سبب نفرت و تفرقه در بین ما می‌شود.»

کاندیدای دموکرات انتخابات آمریکا گفت: «ترامپ به متحدان ما بی‌احترامی می‌کند و از افراد عوام فریب حمایت می‌کند. او از تمامی دیکتاتور‌ها در سراسر جهان حمایت می‌کند.»

معاون اوباما افزود: «در این حال پیمان‌های ما با کشور‌های دیگر تضعیف می‌شوند. ما نباید اجازه دهیم که او 4 سال دیگر در کاخ سفید باشد.»

این در حالی است که رای‌گیری‌های انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها برای انتخاب کاندیدای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در ایالت‌های مختلف موسوم به سه‌شنبه بزرگ در 14 ایالت آمریکا برگزار شد و تاکنون جو بایدن و برنی سندرز پیشتاز رقابت در این ایالت‌ها بوده‌اند.

«مایکل بلومبرگ»، شهردار سابق نیویورک روز چهارشنبه انصراف خود را از رقابت‌های درون حزبی برای کسب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها