کریم باقری به طور رسمی مربی تیم ملی شد

کریم‌ باقری کاپیتان پرافتخار و اسبق تیم ملی امروز(پنجشنبه) در ساختمان «پک» مرکز ملی فوتبال ایران با «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار و به طور رسمی به کادر فنی تیم‌ ملی اضافه شد.

کریم باقری به طور رسمی مربی تیم ملی شد
کد خبر: 391265
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| باقری و اسکوچیچ دراین دیدار درباره مسایل مختلف و آماده سازی تیم ملی به منظورادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 با یکدیگر با یکدیگر گفت و گوی طولانی داشتند.

مربی تیم ملی در جریان نشست خود با اسکوچیچ سرمربی این تیم گفت: خدمت به تیم ملی افتخار بزرگی است و من خودم را سرباز تیم ملی می دانم. همه با هم برای موفقیت‌ تیم ملی تلاش می کنیم.

همچنین اسکوچیچ با تشریح برنامه های تیم ملی عنوان کرد: برای موفقیت تیم ملی همه در کنار هم‌ هستیم و با برنامه ریزی، انسجام، اتحاد و صرف انرژی‌ بالا باید تلاش کنیم دل مردم عزیز که صاحبان اصلی تیم‌ملی هستند شاد شود.

«حیدر بهاروند» سرپرست‌ فدراسیون فوتبال مدتی قبل درباره استفاده از تجربیات باقری مربی تیم پرسپولیس با «محمد حسن انصاری فرد» مدیرعامل این باشگاه گفت و گو کرده و موافقت وی با حضور این مربی در برپایی اردوهای مربوط به‌ چهار مسابقه آینده تیم ملی را گرفته بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها