راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونا در ایران

سامانه اطلاع‌رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونا در ایران با حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونا در ایران
کد خبر: 391269
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۰:۱۴:۳۹

اعتمادآنلاین| رضا ملک زاده با اعلام این خبر افزود: این سامانه با نشانی: http://corona.research.ac.ir پس از چند روز تلاش بی‌وقفه همکاران پزشک، اپیدمیولوژیست در مرکز تحقیقات بیماری‌های غیرواگیر پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران و تیم برنامه نویسی و تحلیل داده شرکت دانش بنیان ویستا، با استفاده از زیرساخت RABIT، راه اندازی شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در ادامه خاطرنشان کرد: سامانه جدید اطلاع‌رسانی در مورد ویروس کرونا شامل محتوای آموزشی، خودارزیابی و نظام ثبت بیماران در ایران است و هموطنان عزیز می توانند در این سامانه وضعیت سلامتی خود را با ما درمیان بگذارند.

ملک زاده همچنین افزود: در این سامانه بخش مربوط به اطلاع رسانی عمومی، پرسش و پاسخ، خود غربالگری (بنابر دستورالعمل کشوری)، رجیستری بیماران و پیگیری بیماران قرار داده شده است.


به گزارش وبدا، وی در پایان گفت: مواردی همچون ابزار الکترونیک تریاژ و کورس آموزشی health professionals نیزاضافه خواهد شد و مقرراست بایوبانک نمونه‌ها در بخش رجیستری قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها