ترامپ: هسته مرکزی دموکرات، بار دیگر سندرز را سرکوب کرد

دونالد ترامپ در واکنش به نتایج انتخابات همزمان کاندیداهای دموکرات در 14 ایالت آمریکا و پیروزی جو بایدن در اکثر این ایالت‌ها، به سران حزب دموکرات به دلیل تبانی برای «سرکوب کردن برنی سندرز» تاخت.

ترامپ: هسته مرکزی دموکرات، بار دیگر سندرز را سرکوب کرد
کد خبر: 391302
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۱:۲۷:۲۷

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهور آمریکا در دومین واکنش خود به نتایج انتخابات «سه شنبه بزرگ» کاندیداهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، بر تلاش دسته‌جمعی هسته مرکزی حزب دموکرات برای سرکوب کردن «برنی سندرز» تاکید کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که در اولین واکنش به نتایج انتخابات سه‌شنبه بزرگ کاندیداهای دموکرات، هیچ اشاره‌ای به «جو بایدن» و «برنی سندرز» دو نامزد پیشتاز این حزب نکرد و به جای آن به دو نامزد دیگر تاخته بود، در دومین واکنش خود به این انتخابات، به هسته مرکزی حزب دموکرات تاخته است.

او پیشتر شدیدا به «مایکل بلومبرگ» نامزد میلیاردر، دوست سابق و شهردار اسبق نیویورک و همچنین «الیزابت وارن» سناتور دموکرات تاخته و به آنها توصیه کرده بود، از کارزار انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهند.

ترامپ ساعاتی بعد از این توئیت‌ها، دوباره دو پیام توئیتری تازه منتشر کرده و در آنها اتهام پیشین خود به سران حزب دموکرات درباره تلاش آنها برای ممانعت از پیروزی «برنی سندرز» را تکرار کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها