کد خبر: 391332
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۲:۲۹:۵۱
| |

مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس:

ممنوعیتی برای ورود و خروج به گیلان پیش بینی نشده است/ مردم متقاعد شده‌اند که سفر نکنند

مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممنوعیتی برای ورود و خروج به استان گیلان پیش بینی نشده، در عین حال گفت که از حجم ورودی‌ها به این استان در روزهای اخیر کاسته شده است.

ممنوعیتی برای ورود و خروج به گیلان پیش بینی نشده است/ مردم متقاعد شده‌اند که سفر نکنند
کد خبر: 391332
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۲:۲۹:۵۱

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: متاسفانه گیلان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت سخت‌تری دارد زیرا در ابتدا نسبت به این استان بی توجهی صورت گرفت و بعد از تعطیلی برخی مدارس خیلی‌ها از قم و تهران که به دنبال محیط امنی می‌گشتند، به گیلان آمدند و این ویروس را به این استان منتقل کردند که این در اثر بی تدبیری‌هایی بوده که صورت گرفته است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رسیدن به روال طبیعی و شرایط مطلوب و ایده‌آل در مقابله با ویروس کرونا در استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که بتوانیم تا نوروز به روال طبیعی خود برگردیم.

لاهوتی درباره محدودیت یا ممنوعیت رفت و آمد به گیلان نیز گفت: در این زمینه محدودیتی از نظر ورود و خروج ایجاد نشده اما خود مردم متقاعد شده‌اند که سفر نکنند و این بهترین راه است که مردم خودشان به این نتیجه برسند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس خاطرنشان کرد: نباید همه نگاه‌ها متوجه وزارت بهداشت، پزشکان و بیمارستان‌ها باشد بلکه هر کس باید تلاش کند با رعایت موارد لازم، حافظ سلامتی خود و خانواده‌اش باشد. لاهوتی همچنین شایعه ابتلای خود به ویروس کرونا که پیش از این در برخی سایت‌ها منتشر شده بود را رد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها