کد خبر: 391359
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۴:۰۴:۱۷
| |

معاون سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:

ممنوعیت ورود خدمه کشتی‌ها به بنادر/ تاکنون مورد مثبت به کرونا نداشته‌ایم

معاون امور بندر و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تاکنون مورد مثبتی از کرونا ویروس در بنادر کشور گزارش نشده است، گفت: اقدامات بسیاری برای مقابله با ویروس کرونا در بنادر انجام می‌شود که می‌توان به ممنوعیت خروج و پیاده شدن خدمه کشتی و ورودشان به بنادر اشاره کرد.

ممنوعیت ورود خدمه کشتی‌ها به بنادر/ تاکنون مورد مثبت به کرونا نداشته‌ایم
کد خبر: 391359
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۴:۰۴:۱۷

اعتمادآنلاین| فرهاد منتصب کوهساری اعلام کرد: اقدامات بسیاری در راستای جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن در بنادر شمالی و جنوبی کشور انجام می‌شود و مراکز قرنطینه انسانی و پرسنل وزارت بهداشت به صورت 24 ساعته در بنادر مستقر هستند و این اقدامات برای همه پرسنل بنادر، گیت‌های ورودی، کامیون‌داران و کشتی‌های واردشده به بنادر انجام می‌شود.

او افزود: تاکنون هیچ گزارشی از مثبت شدن تست و آزمایشی در بنادر درباره ویروس کرونا نداشته‌ایم و همه کامیونداران و اشخاصی که بنادر وارد می‌شوند، مورد غربالگری و آزمایش قرار می‌گیرند.

معاون امور بندر و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: تجهیزات خاص برای انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا تأمین شده و قرنطینه‌های انسانی به صورت 24 ساعته فعال هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منتصب کوهساری همچنین در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای کشتی‌هایی که در بنادر پهلو می‌گیرند، این گونه توضیح داد که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه پیاده شدن به خدمه کشتی‌ها داده نمی‌شود و تاکنون مورد مثبتی هم از آن‌ها گزارش نشده است اما اگر آن‌ها یا کامیونداران در تست و غربالگری ویروس کرونا مشکوک باشند قطعا به پرسنل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در بنادر مستقر هستند، سپرده می‌شوند و طبق روال و روند تعریف شده اقدامات لازم برای آن‌ها انجام خواهد شد.

او اعلام کرد: براساس تست و غربالگری‌های صورت گرفته تاکنون هیچ گزارشی از مثبت شدن آزمایش کرونا روی کامیون‌دارانی که به بنادر وارد شده‌اند، نداشته‌ایم و به صورت جدی و دقیق این آزمایش‌ها همچنان در بنادر ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها