کد خبر: 391363
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۴:۱۱:۳۰
| |

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری:

مسابقات گزینشی وزنه‌برداری کلمبیا لغو نشده است

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مسوولان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کلمبیا که گزینشی المپیک 2020 محسوب می‌شود با ارسال نامه‌ای به ایران اعلام کردند که این رقابت‌ها لغو نشده است.

مسابقات گزینشی وزنه‌برداری کلمبیا لغو نشده است
کد خبر: 391363
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۴:۱۱:۳۰

اعتمادآنلاین| محسن بیرانوند روز پنجشنبه با اشاره به شرکت چند وزنه‌بردار ایرانی در تورنمنت وزنه‌برداری کلمبیا اظهار داشت: این مسابقات برای ورزشکاران ایرانی مهم و حیاتی است. احتمال لغو این مسابقات وجود ندارد زیرا روز سه‌شنبه نامه‌ای از فدراسیون این کشور دریافت کردیم که تاکید داشت مسابقات به طور حتمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این شرایط 2 وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران (سهراب مرادی و کیانوش رستمی) برای کسب امتیاز به این رقابت‌ها می‌روند.

مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک در کلمبیا اواخر اسفندماه برگزار می شود.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درباره احتمال لغو مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: خبرهایی مبنی بر انصراف میزبانی ازبکستان وجود دارد اما تاکنون این خبر به طور رسمی تایید نشده است. این مسابقات قرار است اواخر فروردین در تاشکند برگزار شود.

بیرانوند با اشاره به سازوکار انتخاب وزنه‌برداران برای اعزام به قهرمانی آسیا نیز عنوان کرد: کادر فنی برای انتخاب وزنه‌برداران اعزامی تصمیم خواهد گرفت. ممکن است با عملکرد وزنه‌برداران در تمرین یا رکوردگیری درون اردویی این کار انجام شود. «محمدحسین برخواه» در این زمینه تصمیم لازم را خواهد گرفت. من نمی‌توانم قبل از اعلام نفرات، نام ورزشکاری را اعلام کنم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها