پنتاگون بار دیگر از ترور سردار شهید سلیمانی دفاع کرد

با گذشت دو ماه از اقدام تروریستی واشنگتن در به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس سپاه، رئیس پنتاگون برای چندمین بار از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» دفاع کرد.

پنتاگون بار دیگر از ترور سردار شهید سلیمانی دفاع کرد
کد خبر: 391407
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۵:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا در کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای این کشور، از اقدام تروریستی سوم ژانویه (13 دی ماه) واشنگتن در به شهادت رساندن سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و هفت تن از یارانش در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد دفاع کرد.

به نوشته روزنامه «واشنگتن‌ تایمز»، علی‌رغم انتقاد بسیاری از نمایندگان کنگره از ترور سپهبد سلیمانی، اسپر تصریح کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم درستی در خصوص انجام عملیات علیه فرمانده نیروی سپاه قدس ایران اتخاذ کرد.

او در این خصوص توضیح داد: «فکر می‌کنم، روشن است که حذف وی (سپهبد سلیمانی) از میدان نبرد، دولت ایران و [سپاه پاسداران انقلاب اسلامی] را از گسترش فعالیت‌های بدخواهانه در سراسر منطقه عقب راند».

رئیس پنتاگون در ادامه افزود: «با این اقدام، ما تا حدی بازدارندگی را احیا کردیم بنابراین برای تمام این مسائل، من همچنان بر این باورم که فرمانده کل قوا (ترامپ) درخواست درستی (برای ترور سپهبد سلیمانی) اتخاذ کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها