درخواست اساتید بسیجی برای برخورد با کاسبان سلامت و عاملان داخلی تضعیف امید ملت

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران درباره شیوع کرونا در کشور بیانیه‌ای صادر کردند.

درخواست اساتید بسیجی برای برخورد با کاسبان سلامت و عاملان داخلی تضعیف امید ملت
کد خبر: 391424
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۶:۲۶:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور تاکید کردند: انتظار می‌رود مسئولین ذیربط در حوزه نظارتی، اولا کاسبان سلامت مردم و ثانیا عاملان داخلی تضعیف امید مردم در فضای مجازی را شناسایی و جهت برخورد جدی در اختیار دستگاه قضایی قراردهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها در ایران و سایر کشورهای جهان، حجم وسیعی از نگرانی‌ها به سبب ابتلاء هزاران نفر به ویروس کرونا به وجود آمده که به طور حتم باید آن را مسأله‌ای خطیر و جدی تلقی نمود و به جلوگیری از مضرات آن اقدام کرد.

در این شرایط، علاوه بر رعایت توصیه‌هایی که پزشکان و متخصصان در ارتباط با پیشگیری و درمان این بیماری دارند، لازم است بیش از هر زمان دیگری دست تضرع و نیاز را به سوی خالق متعال بالا برده و اهل‌بیت(علیهم السلام) را واسطه و شفیع رفع بلاء از تمام مردم دنیا، به خصوص مردم شریف ایران قرار داد.

اما فارغ از مسائل بهداشتی و تخصصی این بیماری که اصلی‌ترین و ضروری‌ترین مسأله امروز کشور است، آنچه در حاشیه این ابتلاء در ایران، مورد توجه و اهمیت است، چند مطلب می‌باشد:

1. بسیج عمومی در کادر درمانی و پزشکی کشور و مسئولین ذیربط در این موضوع به منظور مقابله با این بیماری، حرکتی بزرگ و زائدالوصف است که نشان از همت بلند و روحیه خدومانه تلاشگران این عرصه دارد که در تحلیل اتفاقات اخیر، ذائقه‌ها را شیرین نموده است. مجاهدت پزشکان و پرستارانی که جان خود را در ازای جان مردم معامله کرده‌اند، هیچ معنایی جز محبت، نوع‌دوستی و فداکاری این قشر فهیم و زحمتکش ندارد.

2. همکاری و ایثاری که به سبب این ابتلاء در روزهای اخیر میان مردم شریف ایران در جریان است، به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک دستاورد بزرگ برای کشور است. این دستاورد بزرگ در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایرانیان و به طور خاص در طول حیات انقلاب اسلامی، یکی از جلوه های نعمت الهی بوده که هرگاه کشور به حفاظت و حراست نیاز دارد، مردم در صف مقدم جانفشانی و نقش‌آفرینی هستند. این حرکت عظیم نیز نقطه اوج و طلایی در اتفاق اخیر است که بایستی در صدر توجهات باشد.

3. امروز، مردم ایران علاوه بر ویروس منحوس کرونا، در معرض دو ویروس خطرناک‌ و کشنده هستند: اول. زالوصفتانی که حتی از جان و سلامت مردم کاسبی کرده و در روزهای اخیر با احتکار مواد شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم، جان میلیون‌ها انسان را به خطر انداخته‌اند، دوم. بی‌مایگان داخلی و دشمنان خارجی که به جای امیدبخشی به جامعه ایران، امید و اعتماد مردم را نشانه گرفته‌اند و با آمارهای غلط و ایجاد هراس در جامعه، بر اضطراب و نگرانی مردم دامن می‌زنند.

در این برهه حساس، انتظار می‌رود مسئولین ذیربط در حوزه نظارتی، اولا: کاسبان سلامت مردم و ثانیا: عاملان داخلی تضعیف امید مردم در فضای مجازی را شناسایی و جهت برخورد جدی در اختیار دستگاه قضایی قراردهند.

ثالثا: از دست اندرکاران خدوم رسانه ملی که در طول این بحران، به اطلاع رسانی صادقانه و منصفانه مشغول هستند، انتظار می‌رود با شدت بیشتری با افشای عملیات روانی دشمن در اتفاقات اخیر، نقاب از چهره حقیقی افرادی بردارند که در آن سوی مرزها، به ظاهر خود را دلسوز مردم نشان داده و در حقیقت، جان و روان مردم را بازیچه اغراض سیاسی و دنیایی خود قرار می‌دهند.

در پایان آرزومند است به برکت توسلات این روزهای مردم مؤمن ایران به حضرات معصومین علیهم السلام و به اعتبار تعاون و یکرنگی زیبایی که از همدلی میان مردم و مسئولین در این ابتلاء به وجود آمده است، خداوند بر میهن اسلامی ایران که زادگاه و آرامگاه شهیدان والامقامی چون شهید سلیمانی‌هاست، تفضل و عنایت نماید و بر تن تمام مردمی که در کشورهای دیگر نیز به این بیماری دچار شده‌اند، لباس صحت و عافیت بپوشاند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها