کد خبر: 391451
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۸:۲۷:۳۰
| |

علی بختیار، عضو فراکسیون امید:

تدبیر رهبری درباره بودجه 99 راهگشا بود

علی بختیار، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجا که نیاز بود بودجه سال 99 مجددا در جلسات علنی مجلس بررسی شود و امکان تشکیل جلسات با توجه به نظر ستاد مقابله با کرونا وجود نداشت، اذن رهبری گره‌گشا بود.

تدبیر رهبری درباره بودجه 99 راهگشا بود
کد خبر: 391451
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۸:۲۷:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی بختیار، عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب در خصوص لایحه بودجه 99 و توجه ایشان به نظرات ستاد مقابله با کرونا، بیان کرد: یکی از اقدامات مثبتی که در دولت در راستای مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت تشکیل ستاد مقابله با کرونا بود. این ستاد توانست در کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح کشور اقدامات خوبی انجام دهد. اگر انجام اقدامات پیشگیرانه در دستور قرار نمی گرفت امروز شیوع این ویروس شدت بیشتری می گرفت‌. دستور العمل ها و اطلاعیه های این ستاد و ورود به هنگام رسانه‌ها نقش قابل توجهی در مقابله با این ویروس دارد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: اگر به موقع این ستاد تشکیل نمی شد و انجام اقدامات پیشگیرانه در دستور قرار نداشت این ویروس همانند طاعون در سال های گذشته تبعات بزرگتری به دنبال داشت. تاکید رهبری بر توجه به دستورات این ستاد و تشکر از زحمات آنان باعث دلگرمی این عزیزان شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با اشاره به حکم رهبری در خصوص بودجه سال آینده بیان کرد: باتوجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا دستور دادند تا جلسات تجمعی تشکیل نشود و مجلس هم مشمول این نوع جلسات می شد، اما نیاز بود بودجه در صحن مجلس بررسی شود و امکان تشکیل جلسات علنی وجود نداشت، تدبیر رهبری و اذن ایشان برای ارسال مستقیم گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 99 به شورای نگهبان (بدون بررسی مجدد در جلسات علنی)در شرایط کنونی گره گشا بود.

بختیار در پایان تاکید کرد: با اذن مقام معظم رهبری قرار بر این شد مصوبه کمیسیون تلفیق درباره بودجه 99 مستقیم به شورای نگهبان ارسال شود و دخل و خرج کشور در سال آینده دچار خللی نشود. پیشنهادات نمایندگان نیز در کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. ان‌شاءالله با تایید شورای نگهبان بودجه 99 از اول فروردین ماه قابل اجراست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها