کد خبر: 391472
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۹:۰۹:۵۳
| |

قارداشی:

فدراسیون جهانی بی‌گناهی بازیکنان ایران را در نظر بگیرد/ از طریق IOC هم پیگیر می‌شویم

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدوارم فدراسیون جهانی در نظر بگیرد که بازیکنان ما در ماجرای شرکت نکردن در مسابقات قطر بی گناه بودند و امتیاز رنکینگی آنها را کم نکند.

فدراسیون جهانی بی‌گناهی بازیکنان ایران را در نظر بگیرد/ از طریق IOC هم پیگیر می‌شویم
کد خبر: 391472
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۹:۰۹:۵۳

اعتمادآنلاین| مهرداد علی قارداشی درباره اینکه فدراسیون جهانی پاسخی به درخواست ایران مبنی بر کم نکردن امتیاز رنکینگ برادران عالمیان پس از شرکت نکردن در مسابقات قطر داده است یا خیر، بیان کرد: فدراسیون حهانی هنوز پاسخی نداده است و احتمالا در حال بررسی است و امیدوارم بی گناهی ما را هم در نظر بگیرد. البته ما رونوشتی از درخواست خود را به آقای صالحی امیری نیز دادیم تا کمیته ملی المپیک از طریق IOC هم پیگیری کند.

او ادامه داد: ما امیدواریم یکی از سهمیه‌های المپیک مردان را از طریق مسابقات آسیای میانه بگیریم و دیگری را از طریق رنکینگ و فکر می کنم شانس نوشاد عالمیان با توجه به جایگاهی که در رنکینگ جهانی دارد برای رسیدن به سهمیه از طریق رنکینگ بیشتر باشد. در این میان امیدواریم فدراسیون جهانی هم توجه کند تا خدای نکرده حق بازیکنان ما ضایع نشود چون ما بلیت و هتل هم گرفته بودیم اما قطر اجازه حضور به بازیکنان ما را نداد. اگر هم فدراسیون جهانی می خواهد جریمه ای اعمال کند باید بعد از المپیک باشد.

قارداشی در مورد حضور بازیکنان ایران در مسابقات انتخابی المپیک تایلند نیز گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به دنبال این هستم بازیکنان را دو هفته زودتر به تایلند اعزام کنیم تا مشکلی پیش نیاید. یعنی مسابقات که 18 فروردین شروع می‌شود، بازیکنان را چهارم فروردین اعزام کنیم و حالا باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها