پیوستن هری کین به یونایتد در صورت جدایی از تاتنهام

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند هری کین به صورت جدی به جدایی از تاتنهام و رفتن به یونایتد فکر می‌کند.

پیوستن هری کین به یونایتد در صورت جدایی از تاتنهام
کد خبر: 391485
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۹:۴۷:۰۲

اعتمادآنلاین| به نقل از اسکای اسپورت، هری کین مهاجم تاثیر گذار تاتنهام مدتی است که مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی اسپرز از عدم جانشین مناسب برای این بازیکن گلزن ناامید شده و حتی از تلاش‌های نافرجام باشگاه در این زمینه گلایه کرده است. کین در حال حاضر بازی نمی‌کند و خانه نشین شده است و به همین خاطر وقت داشته تا درباره آینده خود فکر کند و گمان می‌رود گزینه‌های خود را بررسی کرده است.

بر اساس اخبار رسانه‌های انگلیسی و منابع نزدیک به کین، وی به صورت جدی در اندیشه ترک تاتنهام و پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد.

یونایتد مدت‌هاست به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن بوده و در زمان اوج گرفتن او در جام جهانی و حتی قبل‌تر از آن، به عنوان جانشین وین رونی در یونایتد مطرح شده بود.

اما چند سال موفق اسپرز که فصل گذشته با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا به اوج خود رسید، کین را با انگیزه در لندن حفظ کرد اما اکنون این مهاجم 26 ساله در جستجوی رفتن به باشگاهی برای رسیدن به قهرمانی است.

اعتقاد بر این است که کین منچستریونایتد را به عنوان باشگاهی می‌بیند که به دنبال رسیدن به قهرمانی‌های دوباره در انگلیس است. علی رغم موفقیت نسبی اوله‌گنار سولسشر در یافتن شکل تیم، به نظر می‌رسد یونایتد برای فصل به عنوان تیم قدرتمند در حال شکل گیری است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها