کد خبر: 391521
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۱:۱۱:۴۴
| |

رژیم صهیونیستی «بیت‌الحم» را قرنطنیه کرد

رژیم صهیونیستی در پی ابتلای تعدادی از فلسطینیان «بیت‌الحم» کرانه باختری به ویروس کرونا، ورودی و خروجی این شهر را مسدود کرد.

رژیم صهیونیستی «بیت‌الحم» را قرنطنیه کرد
کد خبر: 391521
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۱:۱۱:۴۴

اعتمادآنلاین| رژیم صهیونیستی به‌دنبال شیوع کرونا در کرانه باختری و ثبت 7 مورد ابتلا به ویروس کرونا در «بیت‌الحم»، ورودی و خروجی این شهر را تحت کنترل خود قرار داده است.

همزمان، «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی دستور ابومازن برای اعلام حالت فوق‌العاده در فلسطین و تأیید هفت مورد از ابتلا به کرونا در کرانه باختری، اعلام کرد که شهر بیت‌الحم باید تحت کنترل امنیتی قرار بگیرد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مانور نظامی‌ای را که قرار بود تا 10 روز دیگر در منطقه الاغوار برگزار کند، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی لغو کرد.

«ابومازن» رئیس تشکیلات خودگردان نیز پنجشنبه‌شب در چارچوب طرح فوق‌العاده مقابله با کرونا، در کل اراضی فلسطین به‌مدت یک ماه اعلام حالت فوق‌العاده کرد.

بنا به توصیه‌های وزارت بهداشت در چارچوب طرح مقابله با کرونا در بیت‌الحم، همچنین استقبال از گردشگران در اماکن گردشگری کرانه باختری و رزرو هتل‌ها متوقف و طبق طرحی فوق‌العاده همه مؤسسات آموزشی، مساجد و کلیساها به‌مدت دو هفته تعطیل شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها