کد خبر: 391589
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۳:۴۹:۱۶
| |

وهاب عزیزی، دبیر کل جبهه جهاد گران ایران:

پرستاران مبارزه با کرونا، امروز در خط مقدم جهاد هستند

وهاب عزیزی، دبیر کل جبهه جهاد گران ایران گفت: این روزها کادر درمانی کشور جهادگرانی هستند که در خط مقدم مبارزه و جهاد با کرونا قرار گرفتند.

پرستاران مبارزه با کرونا، امروز در خط مقدم جهاد هستند
کد خبر: 391589
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۳:۴۹:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ وهاب عزیزی، دبیر کل جبهه جهاد گران ایران اسلامی با اشاره به اهمیت مبارزه با ویروس کرونا گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی زیر موشک باران دشمن، نماز جمعه تعطیل نشد، ولی خطر ویروس کرونا برای کشور آنقدر جدی است که نماز عبادی سیاسی جمعه در پایتخت و مراکز استان ها برگزار نمی شود.

فعال اصولگرا افزود: این روزها کادر درمانی کشور اعم از پزشکان، پرستاران، نیروهای آزمایشگاهی، نیروهای خدماتی و همه کسانی که در بخش مبارزه با کرونا فعالند؛ جهادگرانی هستند که در خط مقدم مبارزه و جهاد در حال خدمت رسانی به کشور و حفظ سلامت و استقلال کشورند. این عزیزان پنجه در پنجه مرگ با شجاعت ایستاده اند و به مرگ لبخند می زنند. این برخواسته از تفکر جهادی است که ریشه در تعالیم و فرهنگ ایرانی اسلامی دارد.

دبیر کل جبهه جهاد گران ایران اسلامی بیان کرد:کلیپ هایی هم از این عزیزان در حال رقص با لباس مبارزه در شبکه های اجتماعی درحال پخش است. این حرکات در واقع رقص نیست، بلکه نمایش وحدت و روحیه مبارزه است. من این حرکات را در راه عشق به خدا و عشق به میهن، مقدس و پاک می دانم.

او افزود: متاسفانه کادر درمانی کشور در چند روز اخیر تعدادی شهید تقدیم ملت کرده است. من ضمن تسلیت به خانواده های این عزیزان و خانواده بزرگ جامعه سلامت کشور، از همه کاربران شبکه های اجتماعی درخواست دارم با هشتگ #شهدای_کرونا از این عزیزان قدردانی و یاد کنیم.

عزیزی خاطر نشان کرد: من همچنین از بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست دارم برای قربانیان جامعه سلامت کشور که در راه مبارزه با ویروس کرونا از دست رفته اند، پرونده حمایتی تشکیل داده و قهرمان های این عرصه را به مردم معرفی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها