کد خبر: 391594
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۴:۰۷:۱۵
| |

تهران، کانون کرونا در کشور/ کاهش ساعات کاری ادارت با هماهنگی استانداران

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه مسافران در محورهای مواصلاتی کشور بازگشت داده خواهند شد، گفت: در حال حاضر تهران به نوعی به کانون بیماری کرونا تبدیل شده است.

تهران، کانون کرونا در کشور/ کاهش ساعات کاری ادارت با هماهنگی استانداران
کد خبر: 391594
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۴:۰۷:۱۵

اعتمادآنلاین| دکتر کیانوش جهانپور با اشاره به این که از صبح امروز ترافیک سنگینی در مسیرهای شمالی کشور برقرار شده است، اظهار کرد: متأسفانه با وجود همه هشدارها و مشکلات موجود، هموطنان پس از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها سفر می‌کنند که این می‌تواند طی روزهای آینده برای خود مسافران و حتی استان‌های مقصد مشکلاتی را ایجاد کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر استان‌های مختلف کشور توانایی پذیرش مسافر را ندارند و مسافران در مبادی ورودی استان‌ها بازگشت داده می‌شوند مگر سفرهای ضروری و خودروهایی که بومی استان‌ها باشند. همچنین در مبادی ورودی استان‌ها غربالگری انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا افزود: کاهش ساعات کاری ادارت نیز با هماهنگی استانداران و با تایید رئیس جمهور انجام خواهد شد. ترافیک در محورهای کشور نشان می‌دهد که با تعطیلی مدارس و ادارات ممکن است درخواست سفر بیشتر شود که برای استان‌های گردشگر پذیر مشکل ایجاد می‌کنند. ممکن است ما به دلایل فرهنگی در کشور خود نتوانیم نسخه‌ای مانند سایر کشورها برای مقابله با کرونا بپیچیم.

جهانپور درباره آخرین آمار ویروس کرونا اظهار کرد: امروز 1234 مورد قطعی به آمار مبتلایان به کرونا افزوده شده است البته باید این را در نظر گرفت که 25 نظام آزمایشگاهی در رابطه با تشخیص ویروس فعال شده‌اند که این می‌تواند در آمار تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به این که تایید 1234 مورد از دیروز تا امروز به نوعی رکورد محسوب می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر 4747 مورد قطعی شناسایی شدند همچنین در استان تهران 1413 بیمار مبتلا به ویروس کرونا تاکنون شناسایی شده است و این نشان می‌دهد که تهران به نوعی تبدیل به کانون بیماری کرونا شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها