سولسشر:

100 درصد نباشیم، سیتی نابودمان می کند

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد از بازیکنانش خواست تا برای دربی روز یکشنبه 100 درصد توان شان را در زمین بگذارند.

100 درصد نباشیم، سیتی نابودمان می کند
کد خبر: 391633
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۵:۴۷:۳۴

اعتمادآنلاین| منچستریونایتد و سیتی روز یکشنبه در اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. دیداری حساس به خصوص برای شیاطین سرخ که در نبرد برای کسب سهمیه هستند.

هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. سیتی در 5 بازی اخیر خود در همه رقابت ها پیروز شده و منچستریونایتد هم دیشب با برد بر دربی کانتی راهی یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

در یکی دو ماه اخیر، این دو تیم سه بار به مصاف هم رفته اند. یونایتد دو بار پیروز شده و یک بار نیز سیتی پیروز میدان بوده است. یونایتد در بازی رفت لیگ توانست در اتحاد، سیتی را 1-2 شکست دهد اما در بازی رفت جام اتحادیه در اولدترافورد 1-3 مغلوب شد تا پیروزی 0-1 بازی برگشت، برای صعودش کفایت نکند.

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری امروز خود گفت:« در خانه برابر سیتی بازی داریم و باید بازتر از گذشته کار کنیم و اگر 100 درصد توان مان را نگذاریم، سیتی می تواند سود ببرد و نابودمان کند.

برخی مواقع وقتی در خانه بازی دارید، می خواهید به حریف نشان دهید که چه توانایی هایی دارید و هر طور شده پیروز شوید. در چنین مواقعی ممکن است 10 یا 20 دقیقه هجومی کار کنید و به حریف تان فضای بیشتری بدهید. اتفاقی که در بازی رفت جام اتحادیه و پس از گل اول آنها رخ داد. وقتی برناردو سیلوا گلزنی کرد، ما احساسی کار کردیم و در نهایت به ضررمان تمام شد. تا قبل از گل برناردو، همه چیز خوب و برابر پیش می رفت. از آن بازی یاد گرفتیم و تجربه مان بیشتر شد. ما قطعا در بازی یکشنبه از این تجربه استفاده خواهیم کرد.»

سولسشر در ادامه گفت:« ما اخیرا سه بار به مصاف سیتی رفته ایم و نیاز نیست امروز و فردا فیلم بازی های سیتی را مرور کنیم. بازیکنان یونایتد در حال پیشرفت هستند و تیم توانسته نسبت به گذشته نتایج بهتری کسب کند. سیتی هم شرایط خوبی دارد و ما الان آماده مصاف با بهترین ها هستیم. سیتی در دو سه فصل اخیر قطعا بهترین تیم بوده و این بازی برای ما یک چالش بزرگ خواهد بود.»

سیتی:« آنها تیمی مملو از اعتماد به نفس هستند و در بهترین فرم قرار دارند و خوب بازی می کنند. سیتی به تازگی رئال را در برنابئو شکست داده و همه می دانیم که پیروزی در زمین رئال، چه کار دشواری است. سیتی اخیرا فاتح جام اتحادیه نیز شد و می دانم که برابر ما با اطمینان بالا ظاهر خواهند شد. ما بازی خودمان را انجام خواهیم داد و امیدوارم برنده شویم. این یک بازی کلاسیک است و ما می دانیم که در چنین بازی هایی، چه کاری باید انجام دهیم.»

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها