کد خبر: 391656
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۶:۴۹:۰۴
| |

بادامچی، نماینده مردم تهران در مجلس:

مردم و مسئولان در استفاده از امکانات یکسان باشند/ مسئولان با درایت بیشتر از نگرانی مردم بکاهند

محمدرضا بادامچی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احتکار اقلام مورد نیاز مردم گناه نابخشودنی است که قطعا محتکران باید در پیشگاه مردم ایران طلب بخشش کنند.

مردم و مسئولان در استفاده از امکانات یکسان باشند/ مسئولان با درایت بیشتر از نگرانی مردم بکاهند
کد خبر: 391656
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۶:۴۹:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا بادامچی، نماینده مردم تهران در مجلس درباره شیوع بیماری کرونا در کشور و سوء استفاده‌های برخی از افراد مانند احتکار ماسک و یا مواد ضدعفونی‌کننده گفت: در این شرایط که ویروس نابهنگام به کشور آماده است و بیماری شیوع پیدا کرده و هم وطنان ما در نگرانی به سر می‌برند نباید مسئولان و دست‌اندرکاران به گونه‌ای رفتار کنند که به این نگرانی‌ها دامن بزنند.

وی تاکید کرد : مخصوصا شرکت‌ها و یا کسانی که به نوعی تامین‌کننده مواد ضدعفونی و یا اقلام پیشگیری از بیماری هستند باید به گونه‌ای به مردم در خصوص موجود بودن این اقلام اطمینان خاطر دهند که از نگرانی آنان بکاهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه این اوج نامردی است که ما شاهد هستیم بعضی از شرکت‌ها نسبت به احتکار بعضی از کالاها بهداشتی اقدام می‌کنند، این گناه‌ها پیش خداوند و مردم ایران نابخشودنی است.

وی تاکید کرد: باید در کنار همدیگر و با همدلی و بتوانیم این مصیبت را با حوصله و درایت بیشتر مسئولان کنار بزنیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جو روانی که در جامعه ایجاد شده است بسیار می‌تواند خطرش از خود بیماری بیشتر باشد و ما می‌توانیم با جلوگیری از برخی از رفتارها نسبت به پمپاژ ناامیدی و یا احساس ترس و اضطراب جلوگیری کنیم.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با شایستگی که در ملت ایران وجود دارد قطعاً بر این مصیبت پیروز خواهیم شد و بار روانی که در کشور وجود دارد روز به روز با رفتارهای سنجیده و عاقلانه کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی گفت: از رسانه‌ها قدردان هستیم آنها ورود خیلی خوبی را در این زمینه انجام دادند و اطلاع‌رسانی خوبی انجام می‌دهند انشاالله این روزها می‌‌گذرد و قطعاً ما آرام آرام وارده روزهای بدون بیماری می‌شویم.

بادامچی درباره گلایه مردم مبنی بر این‌که مسئولان امروز به راحتی تست تشخیص بیماری می‌دهند اما آنان تا بروز علائم حاد نمی‌توانند تست دهند، گفت: به این دلیل از نماینده‌ها تست کرونا گرفته شد چون مجلس محل رفت و آمد مردم است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نمایندگان باید در صحن مجلس دور یکدیگر جمع شوند تا مسائل را پیش ببرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مردم گله دارند، همه باید بدانیم که در مقابل قانون و استفاده از امکانات یکسان هستیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها