کد خبر: 391664
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۲۳:۵۱:۰۰
| |

حسین هاشمی تختی‌نژاد، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

هر روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزوده می‌شود/ استاندار با قاطعیت و جدیت بیشتری مانع ورود گردشگران به هرمزگان شود

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه هر روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزوده می شود و از سوی دیگر هر ساعت سیلی از گردشگر وارد استان می شوند اما باز جدیتی در جلوگیری از سفرهای غیرضروری به استان های جنوبی نمی بینیم.

هر روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزوده می‌شود/ استاندار با قاطعیت و جدیت بیشتری مانع ورود گردشگران به هرمزگان شود
کد خبر: 391664
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۲۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین هاشمی تختی‌نژاد، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه هرمزگان با وجود قرار داشتن در نوار ساحلی و هوای مناسب همه ساله پذیرای گردشگران زیادی در این فصل سال بوده است، تصریح کرد: اما شرایط امسال متفاوت بوده و جان مردم هرمزگان در خطر است.


هاشمی تختی‌نژاد با اشاره به اینکه مردم هرمزگان مهمان نواز و مهربان هستند اما موقعیت فعلی موقعیتی حساس و سلامتی مردم از هرچیز مهمتر است، خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرهای بزرگتر ورردی های خود را بسته اند پس انتظار مردم هم دلسوزی مسئولین برای مردم هرمزگان و بستن راه های ورودی استان است.


وی با اشاره به اینکه باید همراه با خواسته به حق مردم که نگران سلامتی خود هستند پیش برویم، اظهار کرد: مردم هرمزگان این روزها شاهد تصمیم قاطع مسئولین در بسته شدن راه های ورودی نیستند. استاندار اعلام می کند، گردشگر پذیرش نمی کنیم اما آن مسافران هرمزگان که در چادرهای شخصی خودشان در سطح شهر مستقر می شوند را چه می کنید، لذا ممانعت از ورود گردشگران نیازمند قاطعیت و جدیت بیشتر است.


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان گفت: لازم است استاندار به عنوان مدیریت عالی استان قبل از این که این بلا و بیماری تمام استان را فرا بگیرد، قاطعانه دستگاه های نظارتی و امنیتی را به شکلی عملیاتی برای مممانعت از ورود گردشگران بکار بگیرند تا تصمیمات در حد حرف و اطلاعیه نماند و با جدیت اجرا شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها