کد خبر: 391705
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۰۸:۲۰:۰۲
| |

درخواست بیش از 15 هزار نفر برای قرنطینه بوشهر

از روز پنجشنبه 15 اسفند ماه توسط یکی از شهروندان و از طرف مردم استان بوشهر چالشی در پلت فرم جمع آوری امضای کارزار آغاز شد. چالشی که تا این لحظه بیش از 15 هزار نفر با امضای الکترونیکی و ثبت نام و فامیل خود آن را تایید کرده اند و این رقم هر لحظه در حال افزایش است...

درخواست بیش از 15 هزار نفر برای قرنطینه بوشهر
کد خبر: 391705
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۰۸:۲۰:۰۲

اعتمادآنلاین| کارزار که با شعار خواست جمعی برای بهتر شدن و هدف ایجاد بستری عادلانه و قانونی برای طرح مطالبات مردمی ایجاد شده است اکنون میزبان مطالبه ای با هشتگ #قرنطینه_بوشهر شده که برای گردآوری امضای مجازی موافقان این خواسته شکل گرفته‌ است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور ایران و گسترش آن استان های مختلفی درگیر این بیماری سریع الانتشار شده اند که بوشهر نیز تاب مقاومت نیاورده و سرانجام به عنوان آخرین استان پاک طی دو روز گذشته 5 مورد مثبت کووید 19 را به نام خود ثبت کرد.

این موضوع موجب نگرانی مردم و ترس مردم بوشهر شده است، و این در حالی اتفاق افتاده که شاهد حضور افراد غیربومی زیادی در استان بوشهر هستیم. با گردش کوتاهی در شهر افراد چمدان به دست و ماشین هایی با پلاک های مختلف را می بینیم که به بوشهر آمده اند و حتی در گوشه و کنار ساحل و یا پارک ها چادر زده اند که این زنگ خطری برای مردم بوشهر و استانی است که هنوز ویروس کرونا را به عنوان یک اپیدمی نپذیرفته است.

درخواست مردم این استان در فضای مجازی علاوه بر قرنطینه خانگی که خود در پیش گرفته اند و جز در مواقع ضروری از خانه خارج نمی شوند قرنطینه استان بوشهر و بستن مبادی ورودی است، متن بیانیه امضا شده توسط مردم تحت عنوان #قرنطینه_بوشهر در زیر آمده است.

"درخواست قرنطینه کردن استان بوشهر

به نام خدا


استاندار محترم استان بوشهر


جناب آقای گراوند


با سلام و احترام


با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا در ایران و آلوده شدن تازه استان بوشهر و با توجه به توصیه‌های کارشناسان و متخصصین، ما مردم بوشهر جهت کنترل بهتر و سریعتر این بیماری در استان بوشهر، خواهان قرنطینه کردن و بستن خروجی و ورودی‌های استان هستیم.

همانطور که آگاهید در صورتی که هر چه زودتر قرنطینه کردن استان صورت نپذیرد، امکان بروز بحران‌ در دور از انتظار نیست.

امیدواریم با تلاش عزیزان مسئول در انجام اقدامات فوق و دیگر مواردی که منجر به کنترل بیماری می‌شود، در کنار رعایت موارد بهداشتی توسط مردم، هر چه زودتر دوره خطرناک پیش رو را رد کنیم.


به امید موفقیت بوشهر

شروع کمپین: 15 اسفندماه 1398 و پایان کمپین: 29 اسفندماه 1398

از طرف: مردم استان بوشهر

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها